18. apr 2018.

Počelo suđenje po tužbi poslanika Rističeviča protiv Danice Popović

Suđenje po tužbi poslanika vladajuće koalicije i predsednika Narodne seljačke stranke Marijana Rističevića protiv profesorke Ekonomskog fakulteta i kolumnistkinje NIN-a Danice Popović počelo je danas u Višem sudu u Beogradu saslušanjem Rističevića i Danice Popović.

Rističević je podneo tužbu zbog kolumne Danice Popović pod naslovom „Rističevića za ombudsmana“, objavljenog u NIN-u 22. decembra 2016, a zbog povrede časti i ugleda traži odštetu od 300.000 dinara.

On smatra da je u tekstu predstavljen u „krajnje uvredljivom tonu, punom sarkazma i cinizma, sa tvrdnjom da je umešan u ‘nerešenu aferu’, te da je vlasnik firmi u kojima je završio kukuruz iz državnih rezervi“.

Rističević je rekao da je tekst Danice Popović pisan „bez ikakvog utemeljenja“ i da je u njemu predstavljen kao kriminalac.

„Tekst može biti ironičan, maliciozan, ali mora da bude zasnovan na činjenicama“, rekao je Rističević i dodao da nikad na svoje ime nije imao dve firme, niti milionske dugove na ime poreza, kao i da nije povezan sa Direkcijom za imovinu, kako se to navodi u tekstu.

On je kazao da je bio prilično uznemiren kada je pročitao tekst, da mu je „kuvalo nešto i stomaku“ i dovodilo ga „do granice bola“.

Prema njegovim rečima, ni danas mu nije prijatno zbog teksta, jer se i dalje šeruje po društvenim mrežama.

Na pitanje advokata Danice Popović da li je njegova supruga imala dve firme, Rističević je kazao da jeste i da ih je prodala, ali da on ništa ne zna o tome.

„Nisam bio menadžer, nisam bio zaposlen u tim firmama, nisam trgovao nikakvim uticajem“, rekao je Rističević.

Danica Popović je rekla da je tekstom htela da se obrati Aleksandru Vučiću i predloži mu da za novog zaštitnka građana izabere Marjana Rističevića ili Milanku Karić za čijim je suprugom Bogoljubom Karićem u to vreme bila raspisana poternica.

„Htela da pokažem dokle se spustila Srbija i gde ide, a naslovom da privučem pažnju. Tekst je pisan ironično“, rekla je Danica Popović i dodala da je kao izvor koristila tekstove iz „Blica“ koji su Rističevića povezivali sa malverzacijama sa kukuruzom.

Citirala je presudu Višeg suda koji je odbio tužbu Rističevića protiv TV B92 zbog prilog o toj temi.

Sledeće ročište zakazano je za 16. oktobar, kada treba da bude saslušan glavni i odgovorni urednik NIN-a Milan Ćulibrk.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend