Evan Trejs iz organizacije IREX rekao je da su izuzetno ponosni na saradnju sa agencijom Beta na ovom projektu, koja je važan element medijskog sistema Srbije.
“Njihov sadržaj dopire do mnogih medija u Srbiji i zato nam je bilo važno da radimo sa njima u okviru USAID-ovog projekta jačanja okruženja za održivost medija, da im pomognemo u praćenju novih trendova i sticanju nove publike”, dodao je Trejs.
Prema rečima Zorice Filipović iz Bete, veći deo sadržaja Betabriefing platforme dostupan je korisnicima koji su pretplaćeni odnosno registrovani.
“Zasad su na raspolaganju tri paketa sadržaja. Pristup je vrlo jednostavan, a organizacije kojima nije dovoljan jedan nalog imaju mogućnost za grupnu pretplatu. U naredna 24 sata aktivan je popust od 10 odsto”, istakla je Filipović.
V.C.M.
Deset istraživačkih priča koje svaki građanin Srbije treba da pročita
Novinarki KRIK-a otet telefon kojim je slikala Vučićevog sina u društvu huligana, policija se povukla
Kako u najezdi laži i gubitka poverenja u medije osnažiti informisanje u interesu građana i svest o značaju pouzdane vesti
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.