14. jun 2019.

Dahman: Približiti medijske sadržaje mladima

Istraživanja pokazuju da štampane listove i televiziju u Srbiji prati uglavnom starija publika, što govori da medijske kuće u našoj zemlji treba više da rade na približavanju sadržaji mladima, smatra menadžer za Srbiju i Zapadni Balkan Dojče Vele Akademije Klaus Dahman.

Dahman, koji je u trećoj godini projekta „Mladi mediji – mediji za mlade i sa mladima“ koji se bavi unapređenjem medijskih sadržaja za mlade u Srbiji, posetio je redakciju Danasa i upoznao se sa našim načinom rada.

„Divim vam se što ste ostali da se bavite novinarstvom u Srbiji i što istrajavate u objektivnom informisanju i pored teških uslova“, rekao je on.

On je u razgovoru sa novinarima Danasa uporedio medije u Nemačkoj, i njihove pokušaje da se približe mladim ljudima, sa medijima u Srbiji.

Smatra da veliki potencijal, kada je reč o medijima i mladoj populaciji, leži u onlajn sferi, na društvenim mrežama kao i na YouTube platformi.

J. Z. T.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend