11. jun 2020.

Miodrag Sovilj napušta N1

Jedan od najboljih mladih novinara u Srbiji napušta Televiziju N1 i od 1. jula nastavlja karijeru u beogradskom birou Agencije Frans pres (AFP), saznaje Cenzolovka.

Miodrag Sovilj (foto: N1)

Sovilj je za Cenzolovku potvrdio da nakon šest godina napušta N1 i istakao da se na takav potez odlučio zbog „želje za novim izazovom“.

„Šest godina koje sam proveo na N1 za mene su ogromna privilegija i iskustvo koje nikad neću zaboraviti. Nije bilo lako prelomiti, jer odlazim sa najprofesionalnije televizije u Srbiji, u kojoj sam imao apsolutnu podršku uređivačkog kolegijuma za slobodno bavljenje novinarskim poslom. Prevagnula je želja za novim izazovom, jer ću kao deo tima AFP-a za svetsku publiku izveštavati o najznačajnijim događajima iz regiona“, naveo je Sovilj.

Miodrag Sovilj je na Televiziji N1 od njenog osnivanja 2014, a pre nego što je 2018. postao deo redakcije u Beogradu, za tu televiziju izveštavao je o događajima širom Vojvodine. Iz tog perioda ostaje upamćeno njegovo temeljno praćenje migrantske krize.

Umesto po kvalitetnim prilozima, najširoj javnosti u Srbiji postao je poznat u novembru prošle godine kada su ga prodržavni mediji i sam državni vrh orkestrirano napali samo zato što je insistirao da mu predsednik Aleksandar Vučić odgovori na pitanje o umešanosti oca ministra policije u trgovinu oružjem.

Ta višednevna hajka otišla je toliko daleko da su pojedinci, gostujuću po vlastima naklonjenim medijima, Sovilja označili kao krivca što je predsednik Vučić završio u bolnici!

Zbog kontinuirane hajke protiv TV N1 i njenih novinara Jugoslava Ćosića i Miodraga Sovilja tokom novembra prošle godine, Slavko Ćuruvija fondacija i 522 građanina, koji su se odazvali pozivu Fondacije, uputili su Regulatornom telu za elektronske medije (REM) prijavu protiv TV Pink zbog neistinitog, pristrasnog i nepotpunog informisanja, nepoštovanja ljudskih prava u pružanju medijskih usluga, govora mržnje, jednostranih napada i dugotrajne kampanje sa ciljem pristrasnog izveštavanja o određenim novinarima.

Savet REM je na sednici održanoj 28. novembra 2019. godine, kojoj su prisustvovali i predstavnici Televizije Pink, jednoglasno doneo odluku da u ovom slučaju „nema mesta pokretanju postupka“.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend