09. feb 2017.

Američki kanali na ruskom kao alternativa Kremlju

Dve medijske kuće koje finansira američka vlada pokrenule su globalni informativni televizijski kanal na ruskom jeziku, čiji je cilj da pruži alternativu medijima pod kontrolom Kremlja, koji, prema oceni zapadnih kritičara, šire propagandu i dezinformacije.

„Nastajašče vremja“ (Current Time) vodi Radio Slobodna Evropa sa sedištem u Pragu, uz pomoć Glasa Amerike, čije je sedište u Vašingtonu. Ciljana publika su osobe koje govore ruski širom sveta, a planira se 24-oročasovni program vesti, zasnovanih na činjenicama, koje, prema rečima rukovodilaca novog kanala, nedostaju na ruskom tržištu.

Kanal je formalno lansiran ove nedelje, ali je operacija njegovog osnivanja diskretno počela prošle godine. Prenosi se u Evropu preko kabla, satelita i interneta.

Ona je odraz pokužaja SAD da smanje dominaciju rastuće ruske propagandne mašinerije, koja je po viđenju američke vlade, oličena u državnim medijima kao što su RT i Sputnjik, navodi agencija AP.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend