Naprotiv, plan je da ojačaju svoju mrežu 38 lokalnih radio stanica tako što će ih učiniti još lokalnijim. Dok drugi mediji na račun kreativnosti postaju sve manje lokalni, Bi-Bi-Si želi da se što više poveže sa svojom publikom na nove načine. To i jeste uloga javnog servisa, kazao je Hal.
“Želja nam je da obuhvatimo celu zajednicu, uključujući Fejsbuk generaciju za koju znamo da voli muziku, ali nam kažu i da žele da znaju šta se dešava u njihovom okruženju. Vaš lokalni Bi-Bi-Si mora postati mesto za sve uzraste i sva životna dešavanja, za ličnosti, zabavu, da prati vaše ekscentričnosti i da bude uključen u vaš život.”
U drugom kvartalu ove godine Bi-Bi-Si mreža lokalnih radio stanica imala je 8,2 miliona slušalaca nedeljno, što je 2 posto pada u odnosu na prošlu godinu. Kaže se i da je radio generalno kao medij stigao do 49 miliona odraslih, što je 2 posto rasta.
Šta čeka medije u 2024: Ugovor sa đavolom ili otpor - pa šta bude?
Žene koje su progovorile o seksualnom zlostavljanju: Kakve posledice ostavljaju senzacionalističko izveštavanje i javni sudski postupak?
Dezintegracija javnosti preko TV dnevnika: Gledaoci žive u različitim simboličkim realnostima
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.