18. okt 2021.

BBC ulazi u stotu godinu postojanja

Piše Dimitrije Petrović
IZVOR Danas

BBC (British Broadcasting Corporation), najveći emiter radijskog i televizijskog programa na svetu, započeo je sa radom 18. oktobra 1922. godine.

24. maj 2021.

Čuveni intervju princeze Dajane dobijen na osnovu laži, pljušte ostavke na Bi-Bi-Siju (VIDEO)

IZVOR RTS

Integritet i budućnost najuticajnijeg javnog servisa, britanskog Bi-Bi-Sija, dovedeni su u pitanje otkako je istraga potvrdila da je čuveni intervju sa princezom Dajanom dobijen na osnovu laži i falsifikovanih dokumenata, koji su je ubedili da je izolovana i praćena. Novinar Martin Bašir podneo je ostavku. Pljušte ostavke i izvinjenja, a britanska vlada najavljuje preispitivanje nadzora nad Bi-Bi-Sijem.

24. maj 2021.

Bivši šef BBC-ja napustio Nacionalnu galeriju zbog spornog intervjua sa Lejdi Di

FoNet
IZVOR N1

Nekadašnji šef BBC Toni Hol, koji je bio na čelu radakcije te mreže u vreme snimanja i emitovanja kontroverznog intervjua s princezom Dajanom 1995. godine, podneo je ostavku na funkciju direktora Nacionalne galerije u Londonu nakon što je objavljen izveštaj kojim je kritikovana interna istraga o tom intervjuu, javlja AFP.

29. mar 2021.

Urednica BBC na srpskom: Srbija propustila šansu za reforme na medijskoj sceni

Piše Jelena Diković
IZVOR Danas

Medijska scena u Srbiji i regionu je izazov na više nivoa – počev od samog broja postojećih medija, do i dalje neprevaziđenog prisustva televizije kao glavnog izvora informisanja, obrazovanja i zabave – te je svaki dan novi korak u borbi za privlačenje pažnje publike, posebno mlađe. Naš adut su digitalni video prilozi, ističe u razgovoru za Danas Aleksandra Nikšić, urednica servisa BBC na srpskom, povodom tri godine rada ovog medija u Srbiji.

14. feb 2021.

EU pozvala Kinu da ukine zabranu emitovanja Bi-Bi-Si

Piše Beta/AP
IZVOR Danas

Evropska unija (EU) pozvala je danas Kinu da ukine zabranu emitovanja televizijskog kanala Bi-Bi-Si Vorld Njus (BBC World News), očigledno uvedenu kao kontra meru posle ukidanja dozvole za emitovanje u Britaniji kineskoj satelitskoj televiziji na engleskom jeziku CGTN.

Send this to a friend