13. mar 2018.

Ruska televizija RT može da izgubi licencu u Britaniji

Britansko regulatorno telo za medije Ofkom saopštilo je da bi ruska televizija RT mogla da izgubi licencu za emitovanje programa u Velikoj Britaniji, zbog napada nervnim agensom na bivšeg ruskog špijuna Sergeja Skripala.

Ta televizija iza koje stoji Kremlj konstantno je na meti kritika Ofkoma, zbog kršenja standarda nepristrasnosti, dok su neki britanski poslanici pozvali na njeno zatvaranje, navodi Asošiejted pres.

Dvostruki agent Skripal i njegova ćerka Julija nađeni su prošle nedelje u nesvesnom stanju na klupi u engleskom gradiću Solzberiju, a i dalje su u kritičnom stanju.

Ofkom je saopštio da je pisao kompaniji „ANO TV Novosti“, koja poseduje licence za RT u Velikoj Britaniji, i upozorio da će, ako se pokaže da Rusija stoji iza napada na Skripala, smatrati to relevantnim za procenu programa televizije RT.

Povezane priče

Velika Britanija je Rusiji dala rok do večeras u ponoć da objasni kako je nervni agens, razvijen u nekadašnjem Sovjetskom Savezu, dospeo u Solzberi, i zapretila kontra merama ako Moskva ne ispuni taj ultimatum.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend