02. mar 2022.

EU obustavila emitovanje Sputnjika i RT na svojoj teritoriji

IZVOR N1

Evropski savet uveo je nove restriktivne mere kao odgovor na rusku invaziju na Ukrajinu, odlučivši da hitno obustavi emitovanje Sputnjika i RT (Russia Today - RT Engleski, RT UK, RT Nemačka, RT Francuska i RT Španija) u EU do okončanja agresije na Ukrajinu, i sve dok Ruska Federacije i njoj bliski mediji ne obustave širenje dezinformacija i manipulaciju informacijama protiv EU i njenih članica.

16. dec 2021.

Judita Popović: REM nezakonito dao dozvolu za emitovanje ruskom mediju na nemačkom jeziku

Piše Denis Kolundžija

Deset dana pre najavljenog početka emitovanja programa ruskog državnog medija RT na nemačkom jeziku REM izdaje dozvolu za emitovanje RT auf Deutsch. Judita Popović iz Saveta REM-a navodi da Regulator po zakonu nije mogao da odobri izdavanje dozvole ruskom mediju, kao i da je u pitanju pokušaj da se zaobiđu nemački propisi i da se do njihovog tržišta dođe putem prekograničnog reemitovanja programa

02. jul 2020.

Letonija zabranila ruski TV kanal RT

IZVOR Danas

Letonija je zabranila ruski državni TV kanal RT uz obrazloženje da je pod kontrolom pojedinca koji je pod sankcijama Evropske unije, saopštilo je u utorak stalno predstavništvo zemlje u EU.

10. jul 2019.

Konferencija o slobodi medija danas i sutra u Londonu

Tanjug
IZVOR UNS

U Londonu danas počinje dvodnevna globalna konferencija, posvećena slobodi medija, na kojoj će glavne teme biti izgradnja poverenja u medije i borba protiv dezinformacija, održivost medija, nacionalni okviri i zakonodavstvo, kao i zaštita i krivično gonjenje predstavnika medija.

22. dec 2018.

Počela provera rada BBC njuza u Rusiji

Piše FoNet

Ruska Savezna služba za nadzor u oblasti veze, informacionih tehnologija i komunikacija (Roskomnadzor) saopštila je da je počela proveru britanske redakcije BBC njuz na teritoriji Rusije, kao i sadržaja njenog onlajn portala.

15. maj 2018.

Racija u redakcijama ruskih državnih medija u Kijevu

Beta/AFP
IZVOR NUNS

Ukrajinske snage bezbednosti sprovele su raciju u najmanje dve redakcije ruskih državnih medija u Kijevu. Ruska državna agencija RIA Novosti javila je da je u njenim prostorijama u Kijevu izvršen pretres i da je šef biroa priveden na ispitivanje.

13. mar 2018.

Ruska televizija RT može da izgubi licencu u Britaniji

Piše Beta
IZVOR N1

Britansko regulatorno telo za medije Ofkom saopštilo je da bi ruska televizija RT mogla da izgubi licencu za emitovanje programa u Velikoj Britaniji, zbog napada nervnim agensom na bivšeg ruskog špijuna Sergeja Skripala.

05. feb 2018.

Borba protiv lažnih vesti ili krstaški pohod zapadnih medija?!

IZVOR RTV

Najzaslužnije za širenje lažnih vesti na internetu je kopi-pejst novinarstvo. Potom slede društvene mreže i loše edukovana publika-čitaoci. Pored internet portala koji namerno izmišljaju senzacionalne vesti ili pak spinuju realne vesti da bi doprli do veće publike, postoje i određene interesne grupacije koje se takođe bave plasiranjem lažnih vesti. Lako je demaskirati tabloidne i senzacionalistički nastrojene internet portale, no je uvek problem kada određene lažne vesti dolaze od izvora koji važe kao pouzdani. Takvi izvori lažnih vesti mogu biti i velike poznate medijske kuće. Dovoljno je setiti se izmišljotina koje su pojedine velike medijske kuće plasirale tokom ratova 90-ih godina u bivšoj Jugoslaviji, pa shvatiti da to što je neki medij ugledan ili ima dugu tradiciju, ne znači da je objektivan i da su njegove informacije pouzdane i tačne.

30. maj 2017.

Macron se odvažio pred Putinom: „Ruski RT i Sputnik su podla propaganda“

Tijekom jučerašnjeg dana u Parizu su se sastali novi francuski predsjednik Emmanuel Macron i ruski predsjednik Vladimir Putin. Nakon sastanka održali su zajedničku novinsku konferenciju, a za vrijeme iste se Macron ošto obrušio na ruske državne medije, RT i Sputnik, ističući kako se radi o "podloj propagandi". Činjenica da je te komentare iznio dok je stajao pokraj Putina daje im i dodatnu težinu

Send this to a friend