27. dec 2019.

BIRODI: Vučić dominantno pozitivno predstavljen na nacionalnim televizijama

IZVOR N1

Biro za društvena istraživanja (BIRODI) je od 1. septembra do 30. novembra 2019. godine sproveo monitoring izveštavanja televizija RTS, Pink, Prva, O2, Happy i N1 u okviru centralnih informativnih emisija, gde je ukupno vreme predstavljanja predsednika Srbije Aleksandra Vučića u navedenom periodu iznosilo više od 33 sata.

25. dec 2019.

Nedeljkov: U Savetu REM-a ne postoji volja da se nešto promeni

Piše Ivana Predić

Učesnici drugog okruglog stola u organizaciji REM-a o Nacrtu pravilnika o obavezama javnih medijskih servisa tokom izborne kampanje saglasni su da pojedine odredbe moraju da se menjaju. Programski direktor organizacije CRTA Raša Nedeljkov ne očekuje da će predlozi predstavnika civilnog društva biti uzeti u obzir.

24. dec 2019.

ANEM poziva REM da se prilikom izrade pravilnika nedvosmisleno pridržava važećih medijskih zakona 

Asocijacija nezavisnih elektronskih medija (ANEM) ukazala je, u kontekstu javne rasprave koju sprovodi Regulatorno telo za elektronske medije o nacrtima Pravilnika o načinu izvršavanja obaveza Javnih medijskih servisa tokom predizborne kampanje i Preporuke komercijalnim pružaocima medijske usluge o obezbeđivanju zastuplјenosti bez diskriminacije u toku predizborne kampanje registrovanih političkih stranaka, koalicija i kandidata, da ne postoji ni jedan razlog za različit tretman izvršavanja obaveza javnih medijskih servisa tokom predizborne kampanje, u odnosu na izvršavanja obaveza komercijalnih  pružalaca medijskih usluga.

16. dec 2019.

Milinkov: REM odugovlači i ne menja manir – posle nas potop

Razgovarao Denis Kolundžija

„Nacrti pravilnika i preporuka REM-a predstavljaju samo jednu u nizu kulisa koje treba da pokažu da se nešto radi, namenjenih prevashodno međunarodnim zvaničnicima, a suštinski ne donose ništa više od onoga što je već propisano, kaže za Cenzolovku dr Smiljana Milinkov sa Filozofskog fakulteta u Novom Sadu

16. dec 2019.

Gde je zapelo sa pravom javnosti da zna?

Piše Milijana Rogač
IZVOR Istinomer

Ako se nije pojavilo na RTS-s, nije se ni dogodilo, uobičajen je komentar o javnom medijskom servisu. Ako je verovati, u Srbiji se, štošta, onda, nije dogodilo. Optužbi za korupciju i zloupotrebu službenog položaja u vezi sa fabrikom oružja “Krušik” nije bilo, utvrđeni plagijat doktorata ministra finasija Siniše Malog je tek usputna neprijatnost, mnogo manje važna od, recimo, usvajanja budžeta, kako tvrdi sam plagijator. Paljenje kuće novinara Milana Jovanovića, i to u zemlji sa istorijom ubijanja novinara, sudeći po RTS-u, takođe, ne zavređuje veliku pažnju javnosti.

06. nov 2019.

Javni servisi u regionu pod teškim političkim uticajem

Piše Aleksandar Roknić
IZVOR Danas

Skoro 64 odsto ispitanika u Srbiji, Hrvatskoj, Moldaviji, Rumuniji, Albaniji, Bugarskoj, Crnoj Gori, Severnoj Makedoniji, Bosni i Hercegovini, Kosovu smatra da je javni servis u njihovoj zemlji pod političkim uticajem, pokazalo je istraživanje nemačke fondacije Konrad Adenauer.

18. okt 2019.

RTS prećutao optužbe protiv Milana Radoičića o prikrivanju zločina

Piše Tamara Spaić

U vesti o hapšenju policajaca na Kosovu, na potalu RTS-a, javni servis svih građana Srbije je od tih istih građana sakrio optužbe na račun potpredsednika Srpske liste, koji se sumnjiči da je vodio kriminalnu grupu koja je opstruirala istrage mnogih zločina, među kojima i onu o ubistvu Olivera Ivanovića. Mnogi mediji su o tome izvestili, pa čak i Tanjug

Send this to a friend