30. sep 2018.

Šuković: Prodaja neće uticati na uređivačku politiku N1

Piše Lj. Bukvić
IZVOR Danas

Britanski investicioni fond BC Partners objavio je da kupuje od EKOKKR većinski udeo u telekomunikacionoj i medijskoj kompaniji Junajted grupa, u Srbiji najpoznatijoj kao vlasnika televizije N1 i kablovskog operatera SBB. KKR će, kako se navodi u objavi BC Partners, zadržati značajan manjinski udeo vlasništva u kompaniji u koju je ušao pre četiri godine, po ceni od milijardu evra.

30. jul 2018.

Ko je gazda elektronskih medija u Srbiji

Piše Dragiša Kovačević

Propadanje domaćih elektronskih medija počelo je sa nakaradnim, pljačkaškim privatizacijama, a pravi sunovrat i gašenje na stotine radija i televizija širom Srbije nastavljeno je kada je 2. avgusta 2014. godine Skupština Srbije usvojila Zakon o elektronskim medijama (i Zakon o javnom informisanju) koji je distributerima/operatorima omogućio da imaju svoje TV kanale.

Preuzeto sa: UNS

17. maj 2018.

KKR kupio Srpsku naučnu televiziju

E.K.
IZVOR UNS

„Junajted medija" (United Media), u većinskom vlasništvu investicione kompanije KKR, dobila je odobrenje Komisije za zaštitu konkurencije Srbije da kupi Srpsku naučnu televiziju (SNTV).

08. maj 2018.

Dan D za TV

Dragan Ilić
IZVOR Vreme

Veliki medijski koncern očigledno stvara jedinstven medijski prostor od Triglava do Vardara, sa auditorijumom nekadašnje SFRJ.

19. feb 2018.

Eklatantan primer negiranja stvarnosti

Povodom teksta Vukašina Obradovića „KKR i recept za smirivanje medija: Pokušaj da se taktika sa Blicom primeni na N1?“, objavljenog na Cenzolovci 12. februara, šest dana kasnije saopštenjem se oglasila predsednica Vlade Republike Srbije Ana Brnabić.

18. feb 2018.

Brnabić: Kreiranje stvarnosti

Piše FoNet

Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić danas je u saopštenju odbacila, kao neistine, navode u tekstu objavljenom na portalu Cenzolovka da se "daleko od očiju javnosti" sastala sa predstavnikom multinacionalne kompanije KKR i istakla da je taj sastanak održan 7. februara u zgradi Vlade Srbije.

23. dec 2014.

Balkanski CNN i njegov aršin

Bojana Barlovac i Bojan Vučićević
IZVOR Vreme

Media Observatory otkriva kako je Evropska komisija omogućila izmene medijskih zakona u Srbiji, a Vlada Srbije bespogovorno prihvatila, otvorivši put za potencijalno narušavanje medijskog pluralizma u zemlji.

Send this to a friend