13. nov 2020.

Tužilaštvo odbacilo prijavu protiv KTV televizije

IZVOR Danas

Osnovno tužilaštvo u Zrenjaninu odbacilo je krivičnu prijavu MUP-a protiv ekipe KTV televizije Danijela Radića i Roberta Bajtaia, koji su prijavljeni za krivično delo nepostupanje po zdravstvenim propisima za vreme epidemije dok su 26. marta ove godine snimali reportažu u Gradskoj kući u Zrenjaninu.

23. jun 2020.

Zastrašivanje i diskriminacija novinara tokom izbora

Piše J. Pešić
IZVOR UNS

Uoči i tokom tek završenih izbora pojedini novinari bili su zastrašivani, a rad im je bio onemogućen - tokom jučerašnjeg dana novinar „Glasa Zaječara“ zbog ranijih pretnji nije izveštavao, u televiziji KTV iz Zrenjanina navode da su bili diskriminisani, a novinar i fotoreporter „Južnih vesti“ podneli su krivične prijave zbog verbalnog napada.

05. jun 2020.

Novac za medije u Zrenjaninu – vlasnica KTV Radić kaže da je dodeljen „podobnima“

Piše J. Pešić
IZVOR UNS

Na ovogodišnjem konkursu za medije u Zrenjaninu od ukupno 14.070.000 dinara čak devet miliona dobila je medijska kuća Santos, koja je u većinskom vlasništvu medijskog mogula, kruševačkog biznismena Radoice Milosavljevića. Novac su dobili beogradski, novosadski mediji, ali je pravi fenomen da je novac dobio i medij koji je registrovan posle raspisivanja konkursa.

13. apr 2020.

Slučaj KTV: Neprimerena medijska kampanja lokalne televizije

Piše Darko Šper
IZVOR VOICE

Emitovanjem emisija o dugogodišnjem problemu vodosnabdevanja u Zrenjaninu i potonjem, više puta neuspešnom, pokretanju privatne fabrike vode, zrenjaninska lokalna televizija KTV objavila je više neargumentovanih optužbi na račun bivšeg gradonačelnika Zrenjanina Gorana Kneževića i njegovih saradnika, do kojih je u nekoliko navrata dolazila i na neetički i nezakonit način.

Send this to a friend