11. nov 2018.

Gosti N1: Šta je iza namere vlasti da kontroliše sve medije

IZVOR N1

Šta je ishodište i šta stoji iza namere vlasti da se kontrolišu apsolutno svi mediji, to je suštinsko pitanje, rekao je u Novom danu novinar Vukašin Obradović. Vlast simulira da radi puno na poboljšanju situacije na medijskoj sceni, ali to je samo simulacije, kaže Ilir Gaši, bivši direktor Fondacije Slavko Ćuruvija.

10. nov 2018.

Ustavni sud odbacio žalbu grupe javnih ličnosti zbog objava u Informeru, na Pinku i portalima

Piše Beta

Ustavni sud odbacio je ustavnu žalbu grupe javnih ličnosti, Ilira Gašija, Antonele Rihe, Tamare Skroze, Sergeja Trifunovića, Branislava Trifunovića i Vukašina Obradovića kojom se osporava rešenje Apelacionog suda u Beogradu, a zbog objava o njima u pojedinim medijima da su u vezi sa stranim agentima i optuženi za nasilno rušenje ustavnog poretka. Grupa javnih ličnosti…

01. nov 2018.

Bojkot tabloida nije rešenje

Piše S. Kosorić
IZVOR Danas

Mediji imaju različite uređivačke politike, među kojima je i tabloidna, stoga bojkot tabloida nije rešenje, ali neka pravila se moraju poštovati, smatra Petar Jeremić iz Saveta za štampu.

30. jun 2018.

Srbija je zarobljena od osnivanja

Piše V. Jeremić
IZVOR Danas

„Samo jačanje institucija može ovom društvu doneti korist. Međutim, struci treba pomoć“, reči su Dragane Boljević, predsednice Društva sudija Srbije koja mogu da posluže kao zaključak diskusije na temu “Zarobljavanje države – kako sprečiti dalje urušavanje institucija”, koju je u Kući ljudskih prava organizovao Beogradski centar za bezbednosnu politiku.

22. jun 2018.

Javne opomene Saveta za štampu medijima finansiranim iz budžeta

Piše Vesna Radojević

Kriza oko potencijalne smene lokalnih vlasti u Paraćinu prelila se i u medije, te se od ukupno 13 žalbi Savetu za štampu pet odnosilo na Paraćin. Na poslednjoj sednici Saveta portal Paraćin online dobio je tri javne opomene, a portal Pink dve zbog kršenja Kodeksa novinara prilikom izveštavanja o lokalnim vlastima u ovom gradu.

15. jun 2018.

U Srbiji pod Vučićem nije bezbedno biti novinar

Piše Aleksandra Popović
IZVOR Danas

Postalo je uobičajeno za provladine medije da prenose i slede izjave predsednika Vučića i drugih državnih zvaničnika u kampanjama klevete protiv nezavisnih medija i novinara, označavajući ih kao izdajnike i strane plaćenike koji rade protiv interesa svoje države.

07. jun 2018.

Tamara Skrozza: Neću da se pomirim s kompromisima koje pravi NUNS

Piše Tamara Skrozza
IZVOR Moj izbor

Ne mogu da ćutim, jer ovo nije vreme za ćutanje - piše Tamara Skrozza, članica Izvršnog odbora NUNS-a i protestuje zbog pristanka ovog udruženja novinara da sedne za sto sa savetnicom predsednika Suzanom Vasiljević, zbog toga što je prihvatilo pozajmicu Dragana Đilasa i zato što su na sednici IO NUNS-a dovođeni u pitanje kredibilitet i lojalnost Vladimira Kostića, novinara koji je pisao o Đilasovoj pozajmici

29. maj 2018.

Milioni sa medijskih konkursa za Srpski Telegraf i Informer

Piše Anđela Milivojević
IZVOR CINS

Provladini tabloidi Srpski telegraf i Informer dobili su ukupno 23,05 miliona dinara kroz konkurse za medije, uprkos čestom kršenju Kodeksa novinara Srbije. Komisije koje su odlučivale o dodeli novca zanemarivale su opomene koje im je izricao Savet za štampu

24. maj 2018.

10 razloga zbog kojih Suzana Vasiljević nema šta da traži na sastanku premijerke s novinarima

Piše Tamara Skrozza

Šta savetnica predsednika, koja se nikada nije javno oglasila povodom napada na novinare, targetiranja i hajki u provladinim medijima, pred kojom je Vučić prozivao i vređao novinare, traži na sastanku o poboljšanju položaja medija, pita Tamara Skrozza i moli predstavnike udruženja da pre narednog sastanka procene „da li ćemo se i dalje saginjati i klečati“

05. maj 2018.

REM ne reaguje zbog prenosa sahrane oca učesnice rijalitija na Pinku

Piše K. Živanović
IZVOR Danas

Kada smo mislili da nas u rijaliti programima ništa više ne može iznenaditi i da smo sve već videli – seks, nasilje, prave i lažne trudnoće, televizija Pink je otišla korak dalje i u direktnom prenosu građanima Srbije emitovala sahranu oca jedne od učesnica Zadruge.

Send this to a friend