Cilj je, naveo je KKR, povećanje vrednosti poslovanja kompanija u koje se ulaže radi ostvarivanja profita od njihove eventualne prodaje, navodi se na sajtu Komisije za zaštitu konkurencije.
KZK je koncentraciju odobrila jer KKR Grupa nije prisutna u Srbiji na relevantnim tržištima, odnosno jer između učesnika u koncentraciji u Srbiji nema preklapanja na relevantnim tržištima.
KKR se u dokumentu navodi kao kompanija koja kontroliše više društava koja se globalno bave distribucijom medija, ali nijedno od tih društava nije aktivno na istim tržištima kao Aksel Špringer u Srbiji. Prema podacima za 2018. godinu „Aksel Špringer“ na tržištu štampanja dnevnih novina za sopstvene potrebe i uslužno u Srbiji ima učešće između 70 i 80 procenata.
Ova kompanija izdavač je dnevnih novina Blic, nedeljnika NIN, Blic žena i Blic puls, prisutno je u prodaji prostora za oglašavanje na specijalizovanim veb sajtovima, kao i na tržištu prodaje prostora za internet oglašavanje.
Dezintegracija javnosti preko TV dnevnika: Gledaoci žive u različitim simboličkim realnostima
Red propagande, red rijalitija: REM pokušava da izbaci obavezu prikazivanja dečjeg, obrazovnog i kulturnog programa
Žene koje su progovorile o seksualnom zlostavljanju: Kakve posledice ostavljaju senzacionalističko izveštavanje i javni sudski postupak?
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.