Reklame su činile 8,33 odsto ukupnog televizijskog programa, a prema broju emitovanih spotova, kao i ukupnom trajanju, prehrambena industrija je najčešći oglašivač, nalaz je analitičara Ninamedie.
Slede sektori farmacije i trgovine koji su se ipak oglašavali upola manje od prehrambene industrije.
Najveći broj oglasa i sekundi zauzima specijalizovani program za TV prodaju Top shop, a posle njega je VIP Mobile kao prvi brend koji predstavlja proizvod ili uslugu.
Sledi Maxi, zatim Vitalis, potom Telenor i Tempo.
Najveći broj spotova je zabeležen na TV Pink – 93.148, zatim na Prvoj TV – 80.542, a treća je O2 TV sa 71.707 emitovanih reklama, navedeno je u saopštenju Ninamedia.
Red propagande, red rijalitija: REM pokušava da izbaci obavezu prikazivanja dečjeg, obrazovnog i kulturnog programa
Žene koje su progovorile o seksualnom zlostavljanju: Kakve posledice ostavljaju senzacionalističko izveštavanje i javni sudski postupak?
Izveštavanje o Srebrenici jula '95: Nevladini mediji nisu znali da li da veruju, režimski slavili zločince
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.