Reklame su činile 8,33 odsto ukupnog televizijskog programa, a prema broju emitovanih spotova, kao i ukupnom trajanju, prehrambena industrija je najčešći oglašivač, nalaz je analitičara Ninamedie.
Slede sektori farmacije i trgovine koji su se ipak oglašavali upola manje od prehrambene industrije.
Najveći broj oglasa i sekundi zauzima specijalizovani program za TV prodaju Top shop, a posle njega je VIP Mobile kao prvi brend koji predstavlja proizvod ili uslugu.
Sledi Maxi, zatim Vitalis, potom Telenor i Tempo.
Najveći broj spotova je zabeležen na TV Pink – 93.148, zatim na Prvoj TV – 80.542, a treća je O2 TV sa 71.707 emitovanih reklama, navedeno je u saopštenju Ninamedia.
Kako u najezdi laži i gubitka poverenja u medije osnažiti informisanje u interesu građana i svest o značaju pouzdane vesti
Red propagande, red rijalitija: REM pokušava da izbaci obavezu prikazivanja dečjeg, obrazovnog i kulturnog programa
Bezdušna ružičasta jutra: Televizije se naslađuju brutalnostima koje mame gledaoce - REM ih još hvali
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.