On je, gostujući na TV Prva, naveo da se, kako je ocenio, negativna kampanja medija u vlasništvu „Junajted grupe“ intenzivirala u poslednja dva mesece.
„Samo u zadnja dva meseca putem medija u vlasništvu ‘Junajted Grupe’ bilo je najmanje 93 negativne objave (o ‘Telekomu’), pri tom nam se ne šalju pitanja i mi ne možemo da odgovorimo na te priloge“, rekao je Lučić.
„Telekom Srbija“ je nedavno najavio da će podneti tužbu protiv „Junajted grupe“ i da će tražiti naknadu štete zbog „višenedeljne hajke“.
Kako u najezdi laži i gubitka poverenja u medije osnažiti informisanje u interesu građana i svest o značaju pouzdane vesti
Šta čeka medije u 2024: Ugovor sa đavolom ili otpor - pa šta bude?
Šta je pseudonovinarstvo: Nadrinovinari i ostali Vučićevi(ći)
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.