26. dec 2019.

Slobodna televizija traži da se ispita poslovanje SBB-a zbog zloupotrebe dominantnog položaja

Zamenik urednika informativnog programa Slobodne televizije Dragan Todorović kazao je danas da se ta televizija obratila Komisiji za zaštitu konkurencije, sa zahtevom da ispita slučaj poslovanja kompanije SBB.

Oni su zahtevali da se SBB ispita u pogledu „zloupotrebe dominantnog položaja i kartelskog organizovanja distributivne mreže, usled zabrane Slobodne televizije da pristupi delu tržišta“.

„Na ovaj način SBB grubo krši slobodu medija u Srbiji, tako što koristi svoj dominantan položaj, da ignoriše preporuke REM-a i na taj način opstruiše našu televiziju, u nameri i obavezi da dođe do što većeg broja građana“, rekao je Todorović na konferenciji u Medija centru.

Glavni i odgovorni urednik informativnog programa Slobodne televizije Predrag Lazarević podsetio je da je ta televizija podnela tužbu protiv SBB-a i kompanije Adria news, koja je vlasnik kanala N1, zbog „nepoštene tržišne utakmice i zatvaranje dela tržišta elektronskih komunikacija sa ciljem zloupotrebe dominantnog položaja“.

Lazarević je dodao da je ta televizija dobila dozvolu Regulatornog tela za elektronske medije (REM) za televizijsko emitovanje, ali da je nisu ostvarili jer od Telekoma nisu dobili odgovor, dok je SBB odbio saradnju sa tom televizijom.

„Nezavisni sudski veštak je utvrdio da je visina nastale štete, usled onemogućavanja emitovanja našeg programa i plasiranja programskih sadržaja putem distributivne mreže SBB-a u periodu od 4. novembra, kada smo postali vlasnici dozvole REM-a do danas iznosi 328 miliona 256 hiljada 724,48 dinara“, podsetio je on.

Lazarević je dodao da će ta televizija preko suda zahtevati da im taj iznos bude isplaćen „na ime nanete štete“, kao i da će zahtevati da im kompanija SBB pruži model saradnje koji ima sa kompanijom Adria news, koja je vlasnik kanala N1.

Slobodna televizija počela je sa radom 13. aprila 2019. godine, a uspostavila je saradnju sa Kraljevačkom televizijom (KTV) preko koje distribuira program.

Od početka decembra i dijaspora je u mogućnosti da prati program te televizije preko distributera „TeslaVision“.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend