
Nakon odobrenja nadležnih regulatornih tela, United Media postala je vlasnik 71 odsto vlasništva u kompaniji Adria Media, kući koja u svom vlasništvu ima najprestižnije portale i štampana izdanja u Sloveniji.
“Izuzetno mi je drago što smo završili proces preuzimanja i što je kompanija Adria Media postale deo portfolija United Media. U svom vlasništvu imaju najbrže rastući digitalni portfolio koji trenutno zauzima 3. mesto među svim portalima u Sloveniji. Nastavićemo da razvijamo ono što je već sada jako uspešan biznis i da kroz ovo partnerstvo i nova ulaganja dopremo do nove publike”, istakla je izvršna direktorka United Media Aleksandra Subotić.
Adria Media je izdavačka kuća sa portfoliom najvažnijih nacionalnih i internacionalnih štampanih i digitalnih brendova Metropolitan, Avto Magazin, Govori se, Aktivni, Cosmopolitan, Elle, Sensa i Story. Svojoj publici dodatno nudi i specijalne dodatke koji im omogućavaju dodatni sadržaj i zadovoljavaju rastuću potrebu publike za pouzdanim i interesantnim temama.
Prema zvaničnim merenjima slovenačkog MOSS-a, digitalna izdanja Adria Media su četvrti izdavač u zemlji i imaju 52% reach-a na slovenačkom tržištu.
United Media je vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Evropi, koja posluje u osam zemalja i u čijem portfoliu se nalazi 58 televizijskih kanala, 28 portala, šest štampanih izdanja i pet radio stanica.
Tabloidi brišu tekstove u kojima blate studente zato što moraju da dokažu da su tačni da im ne ugase portale
Kako u najezdi laži i gubitka poverenja u medije osnažiti informisanje u interesu građana i svest o značaju pouzdane vesti
Novinarki KRIK-a otet telefon kojim je slikala Vučićevog sina u društvu huligana, policija se povukla
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.