04. feb 2015.

Hit: Plaćaju praćenje televiziji bez dozvole

tvcuristillDirektor niškog Vodovoda Dejan Andrejević (SNS) od oktobra 2013. novcem Javnog komunalnog preduzeća plaćao je mesečno po 45.000 dinara za „medijsko praćenje“ Televiziji „Jumbo“ koja, prema evidenciji REM (bivši RRA), nema dozvolu za rad!

Pomenuti „medij“ u vlasništvu je Miodraga Stankovića, oca šefa protokola u Vodovodu Marka Stankovića (SNS) i bliskog Andrejevićevog saradnika.

Portal koji funkcioniše u sklopu televizije, prema podacima Ministarstva kulture i informisanja, takođe zvanično ne postoji, ali kako je naš list pisao, između ostalog, služi za vređanje funkcionera kako samih naprednjaka, tako i opozicije i novinara.

Prema podacima do kojih je došao „Blic“, ugovor sa medijem koji nema dozvolu za rad potpisao je Andrejević, te je prema našoj evidenciji, niški Vodovod (JKP „Naisus“) za nekoliko meseci u 2013. i 2014. godini platio oko pola miliona dinara za „medijsko praćenje“ na TV „Jumbo“.

Redakcija „Blica“ uputila je pitanja direktoru Vodovoda da obrazloži zašto je potpisao ugovor sa medijem koji nema dozvolu, međutim, on nije odgovarao na pozive i mejlove.

 Ilustracija: izvor 

Ostavite komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

*

Send this to a friend