26. nov 2014.

Mediji se koriste za unutarstranačke obračune

tomislavnikolicImate li utisak da postoji organizovana kampanja protiv predsednika Nikolića u medijima?

Vukašin Obradović,Nezavisng udruženje novinara Srbije

Ukoliko zanemarimo sopstveni, nemali predsednikov doprinos kritičkim napisima izazvanim nezgrapnim potezima i izjavama, interesantnije je pitanje zašto se Tomislav Nikolić nalazi pod većom paskom negoli recimo Aleksandar Vučić. Toplo preporučujem Nikoliću da se više pozabavi ovim fenomenom i razmisli kako ti isti mediji u kojima predsednik Vlade ima status „belog medveda“ sve češće kritikuju predsednika Srbije. To bi mu bilo mnogo korisnije od floskula o nekakvoj medijskoj hajki protiv njega.

 Milan Nikolić, politički analitičar

Nemam takav utisak. Svi koji su na javnim funkcijama su prirodno pod većom lupom javnosti i tako i treba da bude jer su oni izabrani predstavnici građana. Organizovanu kampanju nisam primetio. Kampanja ima i protiv jednih i protiv drugih, odnosno opozicionih lidera, premijera, pa i predsednika, ali to je kao talasanje reke, malo na jednu malo na drugu stranu. Međutim, organizovane kampanje protiv predsednika nema.

 Nedim Sejdinović, Nezavisno društvo novinara Vojvodine

Ne znam da li se to može nazvati kampanjom, ali je evidentno da je ogroman broj medija u Srbiji politički instrumentalizovan, te da se koriste između ostalog i za unutarstranačke ili obračune između predstavnika vlasti. Koliko god to odavalo jezivu medijsku scenu i stvaralo utisak da se ona mahom uređuje iz jednog centra, toliko sve to najavljuje turbulentne događaje na političkoj i društvenoj sceni u bliskoj budućnosti.

Jasmina Stojanov, direktorka PR agencije Right

Ovde su mediji stalno u nebranom grožđu. Ako o nečemu ne pišu, onda se optužuju za samocenzuru. Ako pišu, onda je na delu nekakva „kampanja“. Mislim da u ovom slučaju mediji rade svoj posao.

Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.

Send this to a friend