20. apr 2015.

Saša Mirković zainteresovan za kupovinu Studija B

sasa-mirkovicZa kupovinu beogradske televizije Studio B zainteresovan je narodni poslanik SNS, predsednik Skupštine grada Zaječara i vlasnik produkcijske kuće Beoton, Saša Mirković, saznaje Danas

Mirković je za naš list rekao da kao vlasnik Beotona o tome još razmišlja, te da sve zavisi o kojoj će prodajnoj ceni biti reč.

Prema našim saznanjima, razmatra se mogućnost da se televizijski program Studija B razdvoji na zabavni i informativni. To bi bila dva kanala, sa dve različite frekvencije. Takođe, posebna bi bila i radio stanica, koja bi kasnije najverovatnije bila prodata.

Inače, iako nije zvanično potvrđeno, u medijima se spekuliše da je Mirković nedavno kupio TV Metropolis, koji se sada zove Moja beogradska televizija. Takođe, Mirkovićev Beoton drži i RTV Best u Zaječaru. Podsetimo da se nedavno kandidovao za generalnog direktora RTS, ali, kako je saopšteno, nije ispunio sve uslove za tu poziciju.

Što se tiče privatizacije Studija B, odluku o tome donela je Skupština Beograda početkom aprila. Kako je rečeno, gradska televizija će biti privatizovana modelom prodaje kapitala i javnim prikupljanjem ponuda s javnim nadmetanjem, a u postupku privatizacije biće prodat celokupni kapital koji Grad Beograd ima u tom preduzeću. Gradski menadžer Goran Vesić tada je izjavio da usvajanje odluke o prodaji Studija B predstavlja „sprovođenje zakona po kojem lokalne samouprave ne mogu da budu vlasnici medija“.

Ipak, izveštaj vladinog Saveta za borbu protiv korupcije o medijskom vlasništvu iz februara ove godine pokazao je da političari i članovi njihovih porodica „drže“ brojne medije. Naime, TV Plus iz Kruševca nalazi se u vlasništvu firme Saco d.o.o., čiji je vlasnik Bratislav Gašić, ministar odbrane, potpredsednik SNS i bivši gradonačelnik Kruševca. TV Most sa regionalnom dozvolom je u vlasništvu Velimira i Nade Bajatović (po 50 odsto udela), roditelja Dušana Bajatovića, doskorašnjeg potpredsednika SPS i direktora Srbijagasa. TV Palma plus je u vlasništvu Autotransportnog preduzeća Palma iz Jagodine, a njen vlasnik je Dalibor Marković, sin Dragana Markovića Palme, predsednika Jedinstvene Srbije.

List Pravda, koji je prestao da izlazi, bio je delimično u vlasništvu Nemanje Stefanovića (48 odsto udela), koji je, prema pisanju medija, brat ministra unutrašnjih poslova Nebojše Stefanovića. Radio S je stanica iza čijeg vlasništva zvanično stoji firma AS media, a iza nje je firma S medija tim, koja je u vlasništvu LJubinke Anđelković, majke funkcionera SPS Zorana Anđelkovića.

 Foto: Medija Centar 

Ostavite komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

*

Send this to a friend