
Screenshot preuzet sa N1
Odgovarajući na pitanja novinara N1 o troškovima kampanje, Vučić je rekao da je produkcija predizbornog spota SNS-a u avionu koštala od 200 do 400 evra, „za razliku od emitovanja pojedinih predsedničkih kandidata“.
„U kampanji dosad smo potrošili gotovo ništa, jer ćemo platiti deo produkcije onog sekunda kad se raspišu izbori i za razliku od svih drugih nećemo da ostanemo dužni na bilo koji način. Upravo zato i proveravamo priču da nekoj televiziji nešto nije plaćeno. Ja sam poznat po tome, a ovde vas ima 50, da svima sve platimo, da nikada ne kasnimo ni jednog jedinog dana, za razliku od svih drugih“, rekao je Vučić.
Podsetimo, prema dokazima do kojih je došla Cenzolovka, tokom kampanje pred izbore aprila 2016. godine, TV Hepi je emitovala najmanje 249 reklamnih spotova SNS-a, što je ugovorila sa agencijom MP Media, koja se predstavila da radi u ime naprednjaka.
Iz ove stranke, međutim, tvrde da sa tim nemaju nikakve veze, tako da oglasne poruke vredne oko 62 miliona dinara nisu plaćene.
Celo istraživanje možete pročitati – ovde.
Novi rijaliti na Pinku pred presudu za ubistvo Slavka Ćuruvije: Ponižavanje žrtve i relativizacija tragedije novinara koga je ubila država
Novinarki KRIK-a otet telefon kojim je slikala Vučićevog sina u društvu huligana, policija se povukla
Bezdušna ružičasta jutra: Televizije se naslađuju brutalnostima koje mame gledaoce - REM ih još hvali
Ok, samo javite kad proverite…
(da vas ne prekidamo pitanjima da li proveravate, dok proveravate)