On je rekao da su društveni mreže najmoćniji marketinški alat koji bi se sigurno svideo ovom ekstremisti. Ajger je to izjavio na događaju u organizaciji jevrejske organizacije za ljudska prava u Centru Simon Vizental.
„Po dizajnu društvene mreže odražavaju uski pogled na svet koji filtrira sve što dovodi u pitanje naša uverenja, a s druge strane, stalno potvrđuje naša uverenja i pojačavaju naše najdublje strahove“, dodao je on.
Ajger tvrdi da svi treba da znaju da društveni izvori vesti mogu sadržavati više fikcije nego činjenica. Ajger je pozvao političare SAD da odbace mržnju u svim oblicima uoči predsedničkih izbora 2020. godine i upozorio da poslednjih godina mržnja poprima razne oblike.
Za ovu kompaniju tvrdili su da je njen osnivač Volt Dizni bio nastrojen antisemitski.
Dizni je takođe kritikovan zbog poseta nacističke redateljke Leni Rifenštal koja je u Holivudu promovisala svoj film „Olimpija“, a 2014. godine Meril Strip je Diznija nazvala „odvratnim antisemitom“.
Deset istraživačkih priča koje svaki građanin Srbije treba da pročita
Kako u najezdi laži i gubitka poverenja u medije osnažiti informisanje u interesu građana i svest o značaju pouzdane vesti
Žene koje su progovorile o seksualnom zlostavljanju: Kakve posledice ostavljaju senzacionalističko izveštavanje i javni sudski postupak?
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.