Merenja pokazuju da je N1 tokom celog dana imala prosečan share 13,09 posto, dok je na drugom mestu TV Pink sa share-om od 12,38 procenata. Radiotelevizija Srbije (RTS) je, kako pokazuju merenja TVBeat-a, imala share 10,81, a Prva i O2 televizija 8,42 i 5,5 posto.
Specijalni program N1 televizije koji je realizovan u subotu povodom mitinga opozicije „Svi kao jedan – 1 od 5 miliona“ sa uključenjima uživo i gostima u studiju bio je najgledanija emisija u terminu od 16 do 18h sa share-om i do 27,82 procenata.
TVbeat je specijalizovana platforma za statističku TV analizu u realnom vremenu koja, mereći celu bazu gledalaca, a ne samo uzorak, daje precizne podatke o gledanosti određenog sadržaja ili kanala.
Merenja TVBeata su vrlo precizna, jer se vrše na povratnom signalu sa oko 340.000 set box uređaja u SBB mreži.
To je i osnovna razlika u odnosu na kompaniju Nielsen koja predviđa gledanost na osnovu piplmetara koji su ugrađeni u televizore u 880 domaćinstava u Srbiji.
TVBeat, zbog svoje preciznosti, koriste vodeći distributeri TV programa u Evropi, uključujući Veliku Britaniju, Španiju, Belgiju, Švajcarsku, Sloveniju, Hrvatsku, BiH, Srbiju i dr.
SBB je deo United Grupe u okviru koje posluje i TV N1.
Deset istraživačkih priča koje svaki građanin Srbije treba da pročita
Ubistvo u Ulici Slavka Ćuruvije
Šta je pseudonovinarstvo: Nadrinovinari i ostali Vučićevi(ći)
Nije mi jasno zasto se RTS buni,pa vecina gledalaca N1 televizije uopste ne gleda RTS.
Cini se da je tih gledalaca sve vise, pa nek se ljudi sa RTS-e konacno zamisle!