27. jun 2023.

Direktorka „Atene“ tužila RTS zbog serije „Pupin“ i Pištaljku zbog tekstova

Direktorka produkcijske kuće "Atena" Aneta Ivanović saopštila je da je podnela tužbu protiv RTS-a posle jednostrane odluke tog javnog medijskog servisa da obustavi snimanje serije "Pupin".

Snimak ekrana, N1

Tužila je i portal Pištaljka zbog tekstova o poslovanju njene firme u kojima su, kako tvrdi, iznete laži.

Ivanović je navela da je o odluci da se obustavi rad na seriji „Pupin“ saznala iz medija, a da od RTS-a ni pet dana kasnije nije zvanično dobila tu informaciju.

Odlučila sam da raskinem Ugovor za proizvodnju TV serije ‘Pupin’ zbog nezakonitih radnji RTS-a koje su produkciji ‘Atena’ pričinile ogromnu štetu. Iz istih razloga Atena producija podnosi tužbu protiv RTS-a za naknadu štete, zbog neosnovanog obustavljanja projekta ‘Pupin’, na kom sam u dobroj veru i poštujući ugovor angažovala brojne stručnjake i časne ljude koji sada očekuju objašnjenje„, navela je ona.

Saopštila je da je danas podnela i privatnu tužbu protiv RTS-a „za sve neistine kojima su grubo povredili njenu čast i ugled u javnosti“.

Javnost ima pravo da zna da ni na koji način nisam bila ‘preprodavac priloga’ u emisiji ‘Šarenica’, te da sam još manje prekršila bilo koji član Ugovora koji je pet godina ‘Atena’ produkcija imala sa RTS u vezi sa uređivanjem, kreiranjem i osmišljavanjem najgledanijeg jutarnjeg formata u Srbiji„, rekla je Ivanović.

Iznela je da je sav posao obavljala „uspešno i odgovorno“ i da je iz istih razloga podnela tužbu i protiv portala Pištaljka koji je pisao o njenim navodnim poslovanjima.

Iako sam, kao koleginica sa više od 20 godina novinarskog staža, sve vreme bila dostupna mladoj novinarki Emili, u želji da ima pun uvid u temu koju obrađuje i u skladu sa zakonom odgovorila na svako pitanje portala Pištaljka, uredništvo se ipak odlučilo da objavi nazovi tekstove, u kojima su izneli laži, filovane sa po nekom tačnom informacijom o meni i poslovanju moje firme„, ocenila je ona.

Ivanović je navela da je zbog višegodišnje uspešne saradnje zahvalna kolegama iz RTS-a koji su se usmeno ogradili od takvih radnji svoje uprave, kao i ljudima iz Turističke organizacije Srbije.

Žao mi je što su zbog mene završili po novinskim portalima onih koje profesija neće ni po čemu lepom pamtiti. Svakome na čast, ali i na profesionalnu i pravnu odgovornost„, napisala je Ivanović.

Portal Pištaljka objavio je nedavno da je produkcijska kuća „Atena“ preprodavala materijal iz emisije „Šarenica“ Turističkoj organizaciji Srbije sa kojom je navodno imala ugovor pored RTS-a, nakon čega je RTS demantovao delove teksta i najavio da će istražiti slučaj, ali i obustavio snimanje serije „Pupin“.

Podsetimo, RTS saopštila je da će ispitati navode da li je privatna produkcijska kuća „Atena“, koja je u vlasništvu doskorašnje urednice RTS-ove emisije „Šarenica“ Anete Ivanović, prodavala te emisije TOS-u.

Ostavite komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

*

Send this to a friend