
Foto: stevaSRB (cc)
To bi značilo da do javnosti neće moći da dođu informacije koje ne odgovaraju gradskoj upravi, odnosno one koje nisu u skladu sa „dobrim partnerskim odnosima“.
Ovo predviđa Pravilnik o obavezama prevoznika i saobraćajnog osoblja u javnom linijskom prevozu putnika na teritoriji Grada Beograda, koji je usvojila gradska skupština.
U kontekstu ovog pravilnika prevoznik je svako pravno lice kome je povereno obavljanje javnog linijskog prevoza putnika, kao i javno komunalno preduzeće koje se bavi javnim prevozom.
Pravilnik se odnosi na gradski, prigradski i lokalni, noćni i minibus espres linijski prevoz na teritoriji Beograda.
Prema izveštaju DRI, komunalnom delatnošću javnog prevoza se u Beogradu bave javna komunalna preduzeća JKP Gradsko saobraćajno preduzeće „Beograd“ (GSP Beograd) i A.D. „Srbija Voz“ kao i privatni prevoznici sa kojima su sklopljeni ugovori o javno-privatnom partnerstvu.
Pravlinik određuje koje sve obaveze imaju prevoznik i saobraćajno osoblje, odnosno vozači, otpravnici i saobraćajni dispičeri prevoznika i ostalo zaposleno ili angažovano osoblje kod prevoznika „čiji je delokrug poslova u vezi sa neposrednim obavljanjem javnog linijskog prevoza putnika“.
Ceo tekst na novaekonomija.rs
Kako u najezdi laži i gubitka poverenja u medije osnažiti informisanje u interesu građana i svest o značaju pouzdane vesti
Žene koje su progovorile o seksualnom zlostavljanju: Kakve posledice ostavljaju senzacionalističko izveštavanje i javni sudski postupak?
Šta je pseudonovinarstvo: Nadrinovinari i ostali Vučićevi(ći)
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.