03. sep 2020.

Hapšenje uzbunjivača, Uzbunjivači, Aleksandar Obradović, Krušik, Valjevo

Redakcija veb portala Insajder.net saopštila je da je portal prismotra.net objavio ovih dana "tekst o autorki Insajdera (Brankici Stanković, p.r) pun laži, sa očiglednim ciljem pokušaja diskreditacije kako autorke Insajdera, tako i cele redakcije", a da je tekst "kao po komandi" prenelo nekoliko lokalnih medija među kojima je i Radio televizija Vranje (RTV).

Ovako je tekst o Brankici Stanković prezentovan na veb portalu Veličkovićeve televizije. Foto printscreen RTV (preuzeto sa vranjenews.rs)

U saopštenju redakcije Insajdera navodi se da je portal prismotra.net „specijalizovan za medijski linč“, da je njegov vlasnik „sakrio identitet preko provajdera u Panami, a IP adresu servera sakrio preko klaudflera“.

– Ni nepoznat vlasnik, ni činjenica da tekst ne ispunjava osnovne profesionalne norme nije bila prepreka lokalnim medijima, koji se finansiraju iz budžeta građana, da takav tekst prenesu što ukazuje da je reč o orkestriranoj kampanji.

Portal prismotra.net registrovan je krajem prošle godine na zaštićenom domenu, nema impresum, sakriveno je i ko je vlasnik domena.

Prismotra.net ne postoji u bazi medija u Srbiji – navode iz Insajdera.

Ove činjenice nisu smetale nekolicine lokalnih medija, među kojima je i RT VRanje, da tekst prenesu.

Kada su novinari Insajdera kontaktirali Zorana Zuju Veličkovića, vlasnika i glodura RT Vranje, sa pitanjem zašto je preneo tekst koji ne ispunjava profesionalne standarde, Veliković im je odgovorio: „Tekst mi se dopao jer je pisan jezikom protiv koga se borim“.

Rekao je da je „sam odlučio da prenese“ tekst sa portala prismotra.net i da mu „to niko nije tražio„, te da i ne zna ko je vlasnik portala prismotra.net.

– Naručeno mi nije, niti je naređeno. Ne znam da li je naručeno njima.

Meni se učinio interesantnim i zbog toga sam ga i objavio – rekao je Veličković.

Potom je u pogledu motiva, kako navode iz Insajdera, davao „kontradiktorna objašnjenja“.

Najpre, kako su i o njemu „objavljivani lažni tekstovi bez ikakvih posledica“, pa je i on odlučio, „ne samo da prenosi takve tekstove, već da će to ubuduće biti i njegova uređivačka politika„, citiraju ga iz Insajdera.

Na pitanje zar mu ne smeta ni to što je vlasništvo portala prismotra.net skriveno, odgovorio je sa „to nije u redu“.

– Na žalost neko drugi pokušava da zagadi ovu našu medijsku scenu – rekao je Veličković.

Na konstataciju da to i sam radi, kazao je novinaru Insajdera „da to nije tačno“ i da je to „samo izraz njegovog revolta jer sudovi ne reaguju kad drugi o njemu pišu neistine“.

– Zašto neko ima apsolutno pravo da se tako ponaša i zašto je to dozvoljeno samo jednom broju medija.

Mi smo onda rešili da i mi počnemo.

Medijska scena je toliko kontaminirana da nam samo preostaje da svi krenemo da objavljujemo laži, izmišljotine, neproverene činjenice, po principu reče mi jedan čovek – kazao je Veličković za Insajder.

Na pitanje da li to znači da je svestan da je njegov medij TV Vranje preneo tekst za koji je i sam svestan da je laž, Veličković kaže da on „ne zna da li je to laž“.

Iz Insajdera na kraju navode da tekstove portala prismotra.net „kao po komandi prenose neki lokalni mediji“.

Osim RT Vranje tekst portala prismotra.net o Brankici Stanković preneli su RTV Pančevo i Dunav TV u vlasništvu Radoice Milosavljevića, užički portal Infopress čiji je izdavač preduzeće Konzum Lav, u vlasništvu firme registrovane u SAD.

Urednici preostale dve televizije nisu odgovorili na pitanja Insajdera.

Tekst o Brankici Stanković koji je Veličković objavio u svom mediju možete pročitati ako kliknete OVDE.

On je na portalu RT Vranje potom preneo i tekst Insajdera sa njegovim odgovorima na novinarska pitanja te redakcije koji su ovde preneti u integralnom obliku.

NAJAVLJENE TUŽBE

To što su tekst sa portala čiji je vlasnik nepoznat preneli lokalni mediji koji zavise od novca iz budžeta, a koje su u najvećem broju kupili ljudi koji se dovode u vezu sa strankama na vlasti, pokazuje da postoji osmišljena i orkrestrirana matrica medijskog linča. Kreatori teksta na portalu prismotra.net u pokušaju diskreditacije urednice i autorke Insajdera, pa samim tim i cele redakcije, idu toliko daleko da zloupotrebljavaju čak i činjenicu je Brankici Stanković, zbog procene nadležnih državnih službi da joj je ugrožena bezbednost, 2009. godine određeno 24- časovno policijsko obezbeđenje. Advokatski tim redakcije Insajder podneće tužbu protiv portala prismotra.net, kao i protiv medija koji su preneli tekst.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend