22. apr 2019.

SBB: Neistinito izveštavanje Informera, Pink nije bio cenzurisan na EON-u

Kompanija United Grupa, u okviru koje posluje SBB, najoštrije protestuje zbog još jedne u nizu neistina koje tabloid "Informer" objavljuje o toj kompaniji, navodi se u saopštenju te kompanije.

U tekstu pod nazivom „Medijski mrak Srbije u režiji opozicije!“ iznose se mnogoborojne neistine, poput skandalozne tvrdnje da tokom skupa „Budućnost Srbije“ nije bilo moguće gledati televiziju Pink preko EON aplikacije, dodaje se.

„U tekstu koji liči na scenario iz nečije mašte, grubo se zloupotrebljava ime SBB i dovodi u vezu sa opozicijom i Draganom Đilasom koji nikada nije bio vlasnik ni jednog procenta kompanije. Kompanija SBB omogućava gledaocima preko svih svojih aplikacija najbolji mogući kvalitet programa, zbog čeg smo kod publike i prepoznati kao najpoželjniji izbor. Nikada nismo cenzurisali ni jedan pogram“, navodi se u saopštenju.

Kompanija dodaje da je jedini problem u isporuci programa preko EON aplikacije bio je moguć 18. aprila kada usluga mobilnog interneta MTS nije radila, što je Telekom i sam objavio. Predstavljanje kompanije United Grupa, u okviru koje posluju SBB i najslobodniji mediji po svim svetskim standardima, kao nekoga ko „ukida medijske slobode i zalaže se za medijski mrak“ potpuno je zlonamerno.

„List Informer očigledno ima običaj da svojim izveštajima nanosi štetu pojedincima, kompanijama, a nedavno i građanima Srbije objavljujući tekst u kome su izrazili oduševljenje što je izgoreo deo katedrale Notr Dam. Kako se novinar koji je pisao ovaj neprofesionalan i neistinit tekst nije ni potpisao, iznosimo sumnju da je možda u pitanju isti autor koji je „slavu“ već stekao izveštavajući o atmosferi sa odloženog koncerta Bili Ajdola na Kalemegdanu, uveravajući čitaoce da su atmosfera i svirka na koncertu bile nezaboravne, iako koncert nije održan zbog kiše“, dodaje se.

Kompanija je dodala da svesna da u Infomeru mogu da se objave potpune neistine i izmišljeni događaji, poput optužbe da je SBB cenzurisao Pink, ovaj demantij piše po Zakonu o informisanju zbog gledalaca, kako ne bi bili dovedeni u zabludu.

„Neistine u režiji tabloida Informer imaju evidentno cilj da zavaraju javnost u Srbiji, ali istina se ne može potisnuti lažima i obmanama“, zaključeno je u saopštenju.

SBB je deo United Grupe u okviru koje posluje i TV N1.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend