07. avg 2017.

Adrija medija podnela stotine tužbi

Adrija Medija Grupa (AMG) i njen predsednik Aleksandar Rodić saopštili su danas da su podneli više stotina tužbi i krivičnih prijava zbog "brutalne brutalne represije i nezapamćene kampanje" kojima su izloženi.

U saopštenju se precizira da je „podneto ukupno 150 tužbi zbog iznošenja laži i kleveta, povrede ugleda i časti i ličnosti protiv Informera i Dragana J. Vučićevića, televizije Pink i Željka Mitrovića, televizije Happy i Milomira Marića, Srpskog telegrafa, Milana Lađevića, Borisa Vukovića i Saše Milovanovića, Politika novine i magazini d.o.o. izdavača Politike“.

„Podneta je tužba i protiv predsednika Aleksandra Vučića“, kome AMG pripisuje „iznošenje laži i kleveta koje su dovele do povrede ugleda, časti i ličnosti Aleksandra Rodića“.

„Vrednost tužbenih zahteva iznosi više stotina miliona dinara“, napominje se u saopštenju AMG.

Nadležnim tužilaštvima AMG je podnela i „pet krivičnih prijava, i to protiv članova Saveta REM zbog osnovane sumnje da su počinili krivično delo nesavesnog rada u službi,

protiv N. N. lica iz Poreske uprave i Dragana J. Vučićevića, kao podstrekača zbog odavanja službene tajne, nesavesnog rada u službi i zloupotrebe službenog položaja, protiv Ivane Draganjac, direktorke filijale Poreske uprave Stari grad, i Dragane Marković, direktorke Poreske uprave Republike Srbije, zbog zloupotrebe službenog položaja, protiv Nebojše Stefanovića, ministra unutrašnjih poslova, zbog zloupotrebe službenog položaja u vezi s krivičnim delom povreda ravnopravnosti, zbog ugrožavanja sigurnosti, kao i zbog povrede slobode govora i javnog istupanja“.

U saopštenju AMG navodi da su podnete i krivične prijave „protiv Centrosinergije, Štampa sistema, Future plus i Mog kioska, Insajder tima, Medijske mreže i odgovornih lica“, koje tereti za „zloupotrebu monopolističkog položaja i zloupotrebu položaja odgovornih lica“, kao i za „sprečavanje štampanja i rasturanja štampanih stvari i emitovanja programa“.

Kod Regulatornog tela za elektronske medije, ukazuje u saopštenju AMG, „podneto je ukupno 10 prijava, od kojih je osam protiv televizije Pink, jedna protiv Studija B i jedna protiv televizije Happy“.

Uz najavu da će i ubuduće štititi „svoja prava u okvirima nadležnih institucija Republike Srbije“, AMG poručuje da će koristiti sva sredstva predviđena zakonima da zaštiti kompaniju i sve zaposlene.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend