30. maj 2022.

Adria media grupa: Tražimo osudu i pronalaženje onih koji prete medijima podmetanjem eksploziva

IZVOR UNS

Sinoć se na meti lažne dojave o bombi našla poslovna zgrada medijske kompanije Adria Media Group u kojoj se nalaze redakcije nekih od najznačajnih domaćih medija. Ovo je prvi slučaj napada na medije, zbog čega zahtevamo od svih relevantnih institucija i organizacija da ovaj čin javno osude i preduzmu sve što je u njihovoj moći kako bi se zaustavilo širenje ove opasne prakse.

24. avg 2021.

Tabloid Kurir, known to be close to the government, is suing independent media and one NGO claiming damages of close to 100 000 Euros

The publisher of the pro-government tabloid Kurir, Adria Media Group, has filed a lawsuit in the Commercial Court in Belgrade against publishers of independent portals Cenzolovka, Raskrikavanje, and Javni Servis, as well as against a publisher of daily Danas, and non-governmental organization Centar za Interkulturnu Komunikaciju and is asking damages of 11 million Dinars, or close to 100 000 Euros, claiming reputational damage. 

17. avg 2021.

Tužbe Kurira, kao i one Milenijum tima, zastrašuju novinare i ugrožavaju egzistenciju medija

Piše Danijel Apro

Posle tužbe izdavača Kurira, koji od četiri medija i jedne NVO traži apsurdnih 11 miliona dinara zbog pisanja o lažnim vestima i govoru mržnje tog prorežimskog tabloida, stručnjaci podsećaju da mediji ovakve postupke teško mogu da podnesu. Čak i ako ne budu osuđeni, mediji moraju odmah da plate takse i advokate, da ulažu veliko vreme i energiju u ovakve procese, a povratak uloženog novca može da potraje godinama

13. avg 2021.

SĆF: Kurir se pridružio trendu podnošenja SLAPP tužbi, nastavljajući da pritiska i zastrašuje novinare, urednike i izdavače medija

Tužbom protiv medija i NVO, od kojih traži 11 miliona dinara, Kurir se pridružio trendu podnošenja SLAPP tužbi kojim nastavlja da vrši pritisak i zastrašuje novinare, urednike i izdavače medija, odnosno da ugrožava medijske slobode i informisanje u javnom interesu, kaže se u reagovanju Slavko Ćuruvija fondacije

12. avg 2021.

Izdavač Kurira tužio Cenzolovku, Raskrikavanje, Danas, Javni servis i jednu NVO, traži 11 miliona

Piše Denis Kolundžija

Medije i NVO izdavač Kurira tuži Privrednom sudu „zbog povrede poslovnog ugleda“. Cenzolovka tužena zbog prenošenja teksta sa sajta NUNS-a koji govori o istraživanjima Raskrikavanja i Centra za interkulturnu komunikaciju o govoru mržnje i lažnim vestima na naslovnim stranama pet tabloida, među kojima je i Kurir

30. okt 2020.

Petar Jeremić, menadžer za etiku u AMG: Smanjili smo prekršaje Kodeksa u Kuriru

Razgovarala Jovana Tomić
IZVOR CINS

„Kurir je tabloid, on neće postati druga Politika, niti to želi, a meni će biti izuzetno drago da ću moći da kažem da smo dosta toga popravili i da je moguće i tabloid praviti uz značajno poštovanje etičkih standarda. Naše interne evidencije, koje vodimo po vrlo strogim kriterijumima, pokazuju da smo prilično smanjili broj prekršaja u odnosu na prethodne godine“, kaže za CINS Petar Jeremić, menadžer za etičke standarde u Adria Media Group.

01. sep 2020.

AMG: UG napada Kurir da bi sprečio istraživanja o Đilasu i Šolaku

FoNet
IZVOR UNS

Dnevni list Kurir našao se na meti United Group (UG) kada je objavio istraživanje o tome šta se krije iza kontinuiranih napada medija u vlasništvu ove kompanije na Telekom Srbija, ukazuje danas u saopštenju Adria Media Grupa (AMG) i tvrdi da UG pokušava da oslabi Telekom, kao ozbiljnog konkurenta, i spreči ga u daljem širenju na tržištu.

24. avg 2020.

Tepić tvrdi da ima dokaze protiv Telekoma, Brnabić poručuje – lažne afere

Piše Vanja Đurić
IZVOR N1

Marinika Tepić je prvo tvrdila, a sada ispred Telekoma i donela ugovor za koji kaže da dokazuje kako ta firma daje pare svih građana. Potpredsednica Stranke slobode i pravde pokazala je novinarima ugovor sklopljen između Telekoma i firme Vajerles medija, iza koje stoji vlasnik Kurira Igor Žeželj. Iz ugovora se vidi da se Telekom obavezuje da tom preduzeću isplati ukupno 37 miliona i 900 hiljada evra, što je novac kojim se, kako to vide opozicioni političari, kupuju mediji u Srbiji. U Telekomu ove navode i dalje tumače kao brutalnu kampanju.

29. jun 2020.

Kurir televizija počela sa radom

FoNet
IZVOR UNS

Kurir televizija počela je juče sa emitovanjem programa i biće dostupna besplatno na sajtu Kurir.rs, a na kanalu osam korisnicima MTS IPTV i kablovskog sistema Supernova na teritoriji Srbije, saopštila je Adria Media group.

17. apr 2020.

Ko je Igoru Žeželju dao 10 miliona evra pre kupovine Kurira

Piše Mladen Savatović
IZVOR N1

Provladin tabloid Kurir iz štampanog i internet izdanja zvanično prelazi i na male ekrane. Regulatorno telo za elektronske medije dozvolilo je pružanje usluga kompaniji Adria Media Group Igora Žeželja, a pre dva dana televizija je upisana i u Agenciji za privredne registre. Dozvola je dobijena u vreme vanrednog stanja, iako je REM rekao da će donositi samo hithe odluke. Ali, kako je ova kompanija finansirala svoju medijsku ekspanziju?

15. apr 2020.

Kurir televizija dobila od REM-a dozvolu za emitovanje

Piše Denis Kolundžija

U Adrija medija grupi kažu da tačan datum početka emitovanja novog kablovskog kanala još nije određen, ali je poznato da će na toj televiziji, uz zaposlene u listu Kurir, biti angažovano dodatnih sto novinara i televizijskih eksperata

15. jul 2019.

Žeželj ne uređuje Kurir, izveštavamo uvek istinito

Adria Media Group doo
IZVOR Danas

Danas je u tekstovima ”Prljavi medijski poslovi Vesića i vlasnika Kurira” i “Milioni tabloidima i firmama povezanim sa naprednjacima”, objavio neistinite informacije o kompaniji Adria Media Group d.o.o., njenom direktoru Igoru Žeželju i medijima Kurir i Adriamedia TV, koje škode našem poslovnom ugledu.

Send this to a friend