12. jan 2019.

Kurir prodat za 25 miliona evra?

Piše K. Živanović
IZVOR Danas

Detalji o kupoprodaji Kurira i drugih izdanja Adria medija grupe ostali su nepoznanica za javnost, te se u medijskim krugovima još više učvrstila teza da iza ove transakcije stoji Telekom, odnosno država, sa namerom da uđe u vlasničku strukturu što većeg broja medija u Srbiji.

12. jan 2019.

Adria Media Group i Mondo Inc strateški partneri

IZVOR Kurir

Vodeća regionalna medijska kompanija Adria Media Group i Mondo Inc, deo liderske regionalne tehnološke kompanije Wireless media Sistem, u saradnji sa investicionom kompanijom Roda grupa, ostvarile su strateško partnerstvo.

01. sep 2017.

Zbog blokade računa, novinari Kurira ostali bez plate

Piše A. Milošević
IZVOR Danas

* Država blokirala AMG zbog duga od 0 dinara * Rešenje o blokadi bez obrazloženja * Novinarima zdravstvene knjižice overene samo do kraja septembra * Poreska uprava ne odgovara na novinarska pitanja o AMG-u, čak ni pošto je dobila pisanu saglasnost te firme da medijima da sve tražene podatke o njoj

07. avg 2017.

Adrija medija podnela stotine tužbi

Piše FoNet

Adrija Medija Grupa (AMG) i njen predsednik Aleksandar Rodić saopštili su danas da su podneli više stotina tužbi i krivičnih prijava zbog "brutalne brutalne represije i nezapamćene kampanje" kojima su izloženi.

14. jul 2017.

Kada se ‘Kurir’ bori za demokratiju

Piše Ljudmila Cvetković

Besni rat između tabloida u Srbiji u čijem središtu je predsednik države Aleksandar Vučić. „Kurir“ Vučića optužuje za diktaturu i pritisak na medije, a tabloidi bliski vlasti, ali i jedna od najpopularnijih televizija, uzvraćaju da vlasnik „Adria medija grupe,“ u čijem je sastavu i dnevni list „Kurir“, Aleksandar Rodić zapravo time reketira Vučića zbog navodnog poreskog duga.

08. jul 2017.

Rodić najavljuje tužbu protiv Vučića

IZVOR Danas

"Tužiću Vučićve jurišnike koji po njegovom naređenju zloupotrebljavaju javne funkcije. Ne očekujem da će partijsko sudstvo presuditi suprotno od želja diktatora, pa ću se zato obratiti i međunarodnim nadležnim sudovima, kaže za Danas Aleksandar Rodić, predsednik Adrija medija grupe, povodom blokade računa kompanije.

27. jun 2017.

Kad poleti perje iz tabloida

Piše Tamara Skrozza
IZVOR Vreme

Da je Srbija država kao što nije, čitava ta stvar s "Kurirom" već bi danas – ako ne ranije – bila u tužilaštvu. Da je država kao što nije, nadležni ministar i državni sekretar za informisanje ne bi izbijali s TV ekrana upozoravajući koliko je sve to što se dešava dugoročno štetno, i najavljujući konkretne mere koje će preduzeti. umesto toga, ćute svi osim bivših saradnika Aleksandra Rodića

16. jun 2017.

Rodić: Ne ulagujem se Vučiću

FoNet

Vučića se nikada nisam plašio, a kamoli imao potrebu da mu se ulagujem, ali nije on moja tema, već stanje u kome je Srbija, ocenio je za Danas predsednik Adrija medija grupe Aleksandar Rodić i naglasio da je Srbija zemlja u kojoj svako ko digne glas i kaže nešto suprotno od Aleksandra Vučića dobija hajke, izmišljotine i gura se u blato.

15. jun 2017.

Kurir podneo krivične prijave protiv članova REM-a

IZVOR Kurir

Kompanija Adria Media Group podnela je prijavu Regulatornom telu za elektronske medije REM protiv televizije Happy zbog emisije "Ćirilica", koja je emitovana na ovoj televiziji 12. 6. 2017. godine, zbog laži koje su na račun poslovanja Adria Media Group i njenog vlasnika Aleksandra Rodića izneli gosti ove emisije.

09. jun 2017.

Rodićev desant na makedonsku štampu

Piše Jelena Popadić
IZVOR Politika

Srdačnost s kojom je premijer Zoran Zaev u utorak u Skoplju dočekao Aleksandra Rodića, vlasnika „Adria medija grupe”, izdavača tabloida „Kurir”, iznenadila je jedino one koji ne poznaju prilike na medijskoj sceni Makedonije. Još krajem oktobra prošle godine, Rodić je kupio makedonski dnevni list „Sloboden pečat” (u prevodu „Slobodna štampa”) koji je neskriveno bio naklonjen…

Send this to a friend