15. jun 2017.

Kurir podneo krivične prijave protiv članova REM-a

Kompanija Adria Media Group podnela je prijavu Regulatornom telu za elektronske medije REM protiv televizije Happy zbog emisije "Ćirilica", koja je emitovana na ovoj televiziji 12. 6. 2017. godine, zbog laži koje su na račun poslovanja Adria Media Group i njenog vlasnika Aleksandra Rodića izneli gosti ove emisije.

Iako je tema navedene emisije bila „Medijska situacija u Srbiji“, u čitavoj emisiji gosti su iznosili teške optužbe o dnevnom listu Kurir, vlasniku Aleksandru Rodiću i njegovoj porodici, pri čemu ih je voditelj Milomir Marić više puta podsticao. Na ovaj način grubo je prekršen zakon i zloupotrebljena je nacionalna frekvencija za iznošenje laži protiv Aleksandra Rodića u interesu pojedinaca.

Kompanija Adria Media Group podnela je i krivične prijave protiv predsednika i članova REM zbog postojanja osnovane sumnje da su kršenjem Zakona o elektronskim medijima i Pravilnika o zaštiti ljudskih prava u oblasti pružanja medijskih usluga nesavesno postupili. Naime, tokom i nakon medijskog linča 2015. godine na televiziji Pink i televiziji Studio B, kada su iznošene brutalne uvrede i laži o dnevnom listu Kurir i njegovom vlasniku Aleksandru Rodiću, REM je, po prijavi Adria Media Group, samo usmeno ukazao ovim televizijama da su prekršile zakon i nisu zakonski sankcionisali ovakvo njihovo ponašanje.

S obzirom na to da se ista situacija ponavlja i sada, kompanija Adria Media Group podnela je krivične prijave protiv svih odgovornih u ovom regulatornom telu. Svedoci smo da se i sada već danima vodi orkestrirana kampanja i iznose brutalne uvrede i laži na račun dnevnog lista Kurir i njegovog vlasnika Aleksandra Rodića, između ostalih, ponovo na televiziji Pink, kao i prethodnog puta.

Povezane priče

Medijski linč i orkestrirana kampanja protiv dnevnog lista Kurir i njegovog vlasnika Aleksandra Rodića traju već danima, a posebno su intenzivirani nakon što je javnosti saopštio da će se politički angažovati i nakon serije tekstova objavljenih u Kuriru koji kritikuju rad predsednika Srbije Aleksandra Vučića i njegovih saradnika.

Dnevni list Kurir će i dalje nastaviti da objektivno izveštava o svim temama koje su u interesu građana Srbije.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend