02. nov 2018.

Ilustrovano licemerje vlasti

Tekst “Psi su pušteni“ pojavio se ove nedelje u “Ilustrovanoj politici“, a mogao je da bude štampan i juče ili sutra. Jer, on je samo posledica već poduže vreme kreiranog stanja u srpskom novinarstvu upravo od strane onih koji se sada, je li, ograđuju od “Ilustrovane“.

Tekst Djordja Martića, objavljen u “Ilustrovanoj Politici”, a još više naslovna strana, izazvali su mnogo žuči i reakcija.

Sablaznila se medijska zajednica, bar onaj deo koju ilustruje iskeženi rotvajler na naslovnoj “Ilustrovane“. Javili su se i Reporteri bez granica, a ambasada SAD je citirala Tomasa Džefersona.

Bio sam ubedjen, bez obzira na sve to, da ne treba reagovati na ovaj, pre svega, stupidan tekst, a zapravo kolaž već objavljivanih storija po raznim provladinim službenim glasnicima.

Ipak, desilo se nešto neočekivano što me ubedilo da promenim mišljenje.

Iako su objavljivane i mnogo veće gadosti, po prvi put oglasila se i – vlast. I to ne bilo ko, već sam Aleksandar Vučić i Suzana Vasiljević, predsednikova savetnice za medije.

Hitro su predsednik na TV Prva, a Vasiljević ostavkom na članstvo u Nadzornom odboru Politike AD stali u odbranu “kerova”.

Ju, otkud ovo, zapitalo se njih dvoje.

E, to je već uvreda preko koje se ne sme ćutke preći jer vređa inteligenciju ne samo prozvanih novinara, već i svakog građanina Srbije sa prosečnim koeficijentom inteligencije.

Vučić i S. Vasiljević su nam ponudili otprilike ovakvo objašnjenje: jednog dana seli dokoni Kozić i Martić u “Šumatovcu“ i onako, iz čista mira, kažu jedan drugome:

“A, što ne bismo ove iz Vremena, NIN-a, Danasa i ostalu izdajničku bratiju proglasi kerovima?“

“Stvarno, što da ne“, odgovara ovaj drugi.

Sic!

Tekst “Psi su pušteni“ pojavio se ove nedelje u “Ilustrovanoj“, a mogao je da bude štampan i juče ili sutra. Jer, on je samo posledica već poduže vreme kreiranog stanja u srpskom novinarstvu upravo od strane onih koji se sada, je li, ograđuju od “Ilustrovane“.

I još nešto. Autor uopšte nije onaj koji je potpisan ispod teksta. Pisali su ga i pišu godinama razni vučićevići i mitrovići, urednici i vlasnici “Alo“ i “Srpskog telegrafa“, da ne nabrajam dalje, a samo sticaj okolnosti je doveo do toga ovo kolektivno delo da bude objavljeno ovde i sada.

I zato je Vučićevo izvinjavanje i ostavka S. Vasiljević samo ilustrovano licemerje i ništa više od toga.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend