03. maj 2017.

Kritika vlasti na MUTE u živom programu TV Happy (VIDEO)

Društvenim mrežama kruži snimak iz jutarnjeg programa TV Happy "Dobro jutro, Srbijo" od 1. maja, na kome ton volšebno nestaje u trenutku kada u živom uključenju mladić sa gitarom, očigledno na prvomajskom uranku, počinje da kritikuje vlast. Iste sekunde kada kaže: "Jesmo slobodni, ali ne u potpunosti. Šta god da kažemo ako se protivimo vlastima..." ton se prekida i kamera se vraća u studio.

4 komentara za: “Kritika vlasti na MUTE u živom programu TV Happy (VIDEO)

1. Petar

Videh ovo sinoć. Svakoga dana imamo novo dno. Fenomenalno

03. maja 2017. at 23:58
    • Boki BG

Idiotizam.Peconi,Mitrović….jos samo fali Dačić da otvori tv stanicu

05. maja 2017. at 12:29
  2. Julienne

Mladi , ziveci izmedju Fr. i Sr . Nedozvoljavalte Diktaturu . Vlada Srbije je otisla predaleko sa Diktaturom i korupcijom . Borite se . Culi ste sta se desilo sa politicarom Fijonom . Sreca sto je Demokracija u FR. Pa su NOVINE i TV objavile sve njegove nepravilnosti. Da nismo to saznali od novinara imali bih predsednika koji nas vara. U FR. Je Demokracija videlo se i sada po izborima dobili smo Macrona. A ne Le Pen Extremistu i Diktatora. Sada je ceo svet dobio poruku da je sve moguce . Narod FR. nije dozvolio da se Le Pen igra sa njima.
    Podrzavam SVE medije borite se za Demokraciju . Treba biti umetnik ziviti u Srbiji

08. maja 2017. at 13:51
  3. Mira sd