26. okt 2017.

Obradović svedočio u postupku protiv „Informera“

Bivši predsednik Nezavisnog udruženja novinara Srbije (NUNS) Vukašin Obradović svedočio je danas na suđenju po tužbi za naknadu nematerijalne štete zbog povrede časti i ugleda koju je podneo protiv glavnog urednika lista "Informer" Dragana Vučićevića koji, kako je najavljeno, treba da bude saslušan u februaru 2018, tačno dve godine od podnošenja tužbe.

Foto: Medija centar Beograd

Obradović je tužio „Informer“ jer je taj list u štampanom izdanju 26. januara 2016. godine preneo otvoreno pismo vlasnika i glavnog i odgovornog urednika TV Pink Željka Mitrovića u kome se iznosi niz neistinitih informacija i uvreda.

Mitrović je u pismu koje je na TV Pink emitovano 25. januara, kao i sledećeg dana, naveo da je Obradović najpre prihvatio pa zatim odbio učešće u emisiji „Teška reč“, da mu je Obradović slao SMS poruke u pijanom stanju i slično.

Obradović je danas objasnio da ga je Mitrović uveče zvao da učestvuje u emisiji „Teška reč“, da mu je kazao da on u principu ne učestvuje u TV emisijama, ali da će mu se javiti za desetak minuta, što je i učinio.

„Za desetak minuta sam javio da neću da učestvujem“, rekao je Obradović i dodao da se sve dešavalo veče pre emitovanja emisije, a da je pravilo i dobra novinarska praksa da se sagovornici pozivaju nekoliko dana ranije.

Kako je rekao, sutradan je na TV Pink više puta objavljeno otvoreno pismo Željka Mitrovića u kome se iznosi niz neistina i uvreda.

„Nija istina da sam prihvatio pa odbio učešće u emisiji, nija istina da sam s Mitrovićem razgovarao u alkoholisanom stanju, što se insinuira na kraju pisma i nije istina da sam kao predsednik NUNS-a pokušao da sprečim emitovanje dokumentarnih emisija na TV Pink“, rekao je Obradović.

Objasnio je da je nakon objavljivanja pisma poslao demanti i TV Pink i „Informeru“ negirajući navode iz pisma, kao i da je TV Pink objavila demanti za razliku od „Informera“.

„Objavljivanjem teksta naneta mi je moralna i profesionalna šteta jer se prenošenjem neistina stvara lažna slika u javnosti o mom profesionalnom angažmanu, ali i o ličnom ugledu“, rekao je Obradović i dodao da je insinuiranjem da je sa Mitrovićem razgovarao u alkoholisanom stanju povređen i on i njegova porodica, kao i da je to u tom trenutku izazvalo sumnju kod ljudi koji ga poznaju, a još više kod onih koji ga ne poznaju da je sklon zloupotrebi alkohola.

Obradović je rekao da su i članovi njegove porodice zbog teksta imali „neprijatne epizode“ kada su im ljudi prilazili na ulici i pitali ih da li i koliko pije i da li ima problema sa alkoholom.

On je kazao i da mu to što je pismo uveče emitovano na TV Pink a sutradan objavljano u štampanom izdanju „Informera“ govori da tako nešto nije moguće bez direktne saradnje dva medija i da su Mitrović i Vučićević zajedno učestovali u celoj epizodi.

Sledeće ročište zakazano je za 21. februar 2018. godine kada treba da bude saslušan Vučićević.

Obradović je tužbu podneo 18. februara 2016. godine i na ime naknade traži da mu „Informer“ isplati 300.000 dinara. Zbog otvorenog pisma tužio je i TV Pink, Mitrovića i glavnog i odgovornog urednika informativnog programa te televizije Gorana Gmitrića, kao i E-novine koje su takođe prenele pismo.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend