13. okt 2022.

BIRN-ovi grantovi za angažovano novinarstvo

Odabrani korisnici grantova će proći četvorodnevni program obuke koji će biti ponuđeni na mreži i na radnom mestu od strane urednika BIRN-a o tome kako da koriste i implementiraju inovativne, efikasne alate za angažovanje publike za istraživačko izveštavanje u zajednici.

Rok za prijavu na konkurs: 28.10.2022

Ko može da konkuriše: Organizacije civilnog društva

Minimalni i maksimalni iznos sredstava po projektu: 5000 €

Vrsta podrške: Bespovratna sredstva (grant šeme)

Oblast podrške: Mediji

Geografska oblast podrške: Cela Srbije

Posebni zahtevi donatora: 

Aplikanti i predlozi njihovih priča moraju ispuniti sledeće kriterijume da bi bili kvalifikovani za finansiranje u okviru ovog projekta: Demonstrirana posvećenost kvalitetnom, nezavisnom novinarstvu koje služi javnom interesu. Dokaz o nezavisnosti i mnoštvu izvora vesti u distribuiranom sadržaju. Pravno lice treba da bude registrovano u zemlji prijave do 1. januara 2021. godine. Ako se prijavite za individualni grant, predložena priča treba da se bavi pitanjem relevantnim za vašu nacionalnu/regionalnu/lokalnu publiku. Ako se prijavite za grant za saradnju, predložena priča treba da se bavi pitanjem relevantnim za publiku u zemljama jugoistočne i centralne Evrope. Aplikacija pokazuje jasnu nameru i sredstva za uključivanje nedovoljno zastupljenih zajednica u njihove priče (marginalizovane zajednice, kao što su manjine, mladi, žene i druge zajednice koje su nedovoljno zastupljene) Priča treba da bude istraživačka i duboka. Odabrani korisnici grantova će proći četvorodnevni program obuke koji će biti ponuđeni na mreži i na radnom mestu od strane urednika BIRN-a o tome kako da koriste i implementiraju inovativne, efikasne alate za angažovanje publike za istraživačko izveštavanje u zajednici. Mediji učesnici će proći obuku o korišćenju alata B-Engaged, koji je razvio BIRN, onlajn alata koji omogućava direktno angažovanje mnogih građana zainteresovanih za razmenu informacija i dokaza u vezi sa problemima sa kojima se suočavaju. Kroz obuku i mentorstvo, mediji će takođe naučiti: kako odabrati zanimljive teme; šta je važno za publiku; kako razviti oblačić; kako analizirati crowdsourced podatke; kako ugraditi podatke u priče; i kako oblikovati priču prema standardima angažovanog novinarstva.

Projektna dokumentacija:

Audience-Engaged-Journalism-Grants-Budget-Template-BIRN

Kako se konkuriše:

Onlajn popunjavanjem upitnika: https://be.ecrtool.org/admin/webform/manage/application_audience_engaged_jou/share/preview

Link do konkursa: https://ipi.media/innovation/audience-engaged/

Ostavite komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

*

Send this to a friend