14. nov 2018.

Lokalnim medijima dodeljene licence Content Insights

Na radionici Slavko Ćuruvija fondacije „Upoznaj (i proširi) svoju publiku“ predstavnici 20 lokalnih onlajn medija iz Srbije proširili su znanja o tome kako na najbolji mogući način koristiti potencijale digitalnog marketinga za medije. Svi mediji su dobili besplatne licence za napredni urednički alat Content Insights.

Foto: Marko Risović, SĆF

Slavko Ćuruvija fondacija, u saradnji sa novosadskim startapom Content Insights, održala je dvodnevnu radionicu za lokalne onlajn medije na kojoj su preneta znanja i iskustva o širenju uticaja na društvenim mrežama, efikasnom internet oglašavanju i analizi ponašanja publike.

Svim učesnicima su obezbeđene i besplatne jednogodišnje licence za korišćenje Content Insights. Radi se o jednom od najnaprednijih uredničkih alata u svetu, koji koriste i neke od najvećih  medijskih kuća, kao što su Zidojče cajtung, Dejli mejl grupa, Klarin, Ringijer, dok razvoj ove platforme finansijski podržavaju i urednici Vašington posta, Volstrit džornala, Rojtersa i drugi.

Radionicu je otvorio Strahinja Čalović, stručnjak za društvene mreže i digitalne medije, koji je govorio o inovativnim načinima na koje lokalni mediji mogu da lociraju nove ciljne grupe, kao i o novim kanalima kroz koje mogu da plasiraju svoje sadržaje.

Đorđe Jančić, stručnjak za digitalni marketing i oglašavanje, novinarima i urednicima lokalnih medija približio je koncept onlajn oglašavanja, sa naglaskom na faktore koji ga čine optimalnim za medije.

Dragan Varagić, stručnjak za poslovnu primenu interneta, održao je detaljna predavanja o alatima za onlajn analitiku Google Analytics i Content Insights.

Radionica je održana zahvaljujući podršci američke Nacionalne zadužbine za demokratiju (NED).

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend