
Foto: njuz.net
Kako saznaje Njuz, ova kampanja biće emitovana na svim programima Javnog servisa, kao i na bilbordima širom države.
Tim povodom, Upravni odbor RTS izdao je saopštenje u kom navodi zašto su se opredelili baš za ovakvu kampanju.
– RTS nije samo Javni servis, RTS je stav. I izbor ljudi koji možda baš nemaju svoje ja. Zato preko 60% ljudi zaposlenih u RTS biraju da ne reklamiraju SBB – navodi se u ovom saopštenju.
– RTS veruje u hrabrost. Odanost. Jednom čoveku. Istinu. Koju nam on saopšti – dodaje se u saopštenju.
Kako nezvanično saznajemo, druga ideja za ovu kampanju bila je “RTS, vaše pravo da znate sve osim reklame za SBB”.
Ekipa Njuza
Red propagande, red rijalitija: REM pokušava da izbaci obavezu prikazivanja dečjeg, obrazovnog i kulturnog programa
Dezintegracija javnosti preko TV dnevnika: Gledaoci žive u različitim simboličkim realnostima
Šta čeka medije u 2024: Ugovor sa đavolom ili otpor - pa šta bude?
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.