22. nov 2017.

Bi-Bi-Si ulaže u lokalno novinarstvo

Po rečima Bi-Bi-Si -jevog generalnog direktora Toni Hal-a na 50-oj godišnjici ove medijske kuće, Bi-Bi-Si je promenio raniji plan da iz budžeta lokalnih radio stanica uštedi 10 miliona funti.

Naprotiv, plan je da ojačaju svoju mrežu 38 lokalnih radio stanica tako što će ih učiniti još lokalnijim. Dok drugi mediji na račun kreativnosti postaju sve manje lokalni, Bi-Bi-Si želi da se što više poveže sa svojom publikom na nove načine. To i jeste uloga javnog servisa, kazao je Hal.

“Želja nam je da obuhvatimo celu zajednicu, uključujući Fejsbuk generaciju za koju znamo da voli muziku, ali nam kažu i da žele da znaju šta se dešava u njihovom okruženju. Vaš lokalni Bi-Bi-Si mora postati mesto za sve uzraste i sva životna dešavanja, za ličnosti, zabavu, da prati vaše ekscentričnosti i da bude uključen u vaš život.”

U drugom kvartalu ove godine Bi-Bi-Si mreža lokalnih radio stanica imala je 8,2 miliona slušalaca nedeljno, što je 2 posto pada u odnosu na prošlu godinu. Kaže se i da je radio generalno kao medij stigao do 49 miliona odraslih, što je 2 posto rasta.

Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.

Send this to a friend