04. jul 2017.

HIT VEST (ali i upozorenje za sve novinare u Srbiji sa sličnim stilom pisanja)

Saudijska vladajuća porodica nema baš mnogo kritičara u javnosti, već pre nailazi na mnoštvo komplimenata i podilaženje. Međutim, jedan saudijski novinar je preterao u tome zbog čega je dobio otkaz.

Saudijski kralj Salman bin Abdulaziz el Saud naredio je suspenziju kolumniste u saudijskom listu „Al Džazira“ zbog, kako se ističe, „preteranog entuzijazma“ kada piše o svom vladaru, piše agencija Srna, a prenosi N1.

Kolumnista Ramadan el Anzi otišao je predaleko u podilaženju kada je kralja Sauda poistovetio sa Bogom. Poistovećivanje vladara sa Bogom u muslimanskim zemljama nije poželjno, posebno kod onih koji praktikuju strogu interpretaciju islama.

Anzi je otpušten posle kolumne u kojoj je kralja uporedio sa bogom, a uredništvo lista je u međuvremenu objavilo javno izvinjenje zbog njegovih „neprikladnih komentara“.

Kako je saopšteno iz kraljeve kancelarije da novine i mediji ne smeju da objavljuju slične stvari.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend