Kako se navodi, Instagram ima planove da uključi određene izdavače u svoj naredni test za monetizaciju sadržaja tokom narednih meseci.
Instagram nema zasebnu News sekciju gde bi se pojavljivao licencirani sadržaj, dok je trenutno najbliža takva funkcija IGTV, servis sličan Fejsbukovoj Watch sekciji, koji je namećen plaćenom sadržaju.
Kompanija i dalje razmatra stvaranje programa za deljenje prihoda sa izdavačima za IGTV reklame, ali se taj plan razvija sporije nego što je u početku predviđeno.
U ovom trenutku, većina kreatora na Instagramu zarađuje pomoću prodaje proizvoda ili sponzorstava od strane kompanija, umesto podelom prihoda sa platformom ili dogovora o naknadi za stvaranje sadržaja.
Kompanija trenutno testira model po kom bi se prihodi od reklama deliti sa kreatorima, gde bi oni dobijali 55 odsto zarade od reklama sa njihovog sadržaja na IGTV.
Izdavači su se prethodno već žalili na društvenu mrežu Fejsbuk, vlasnika Instagrama, zbog raznih problema tokom dogovora o monetizaciji, što Instagram pokušava da izbegne.
Takođe se testira uvođenje značaka koje bi kreatori prodavali svojim pratiocima, kako bi njihovi komentari imali prioritet unutar Instagram Live servisa.
Grozev: Vrednost FSB izveštaja o zvučnom oružju je nula, duboko je uvredljiv za svakog ko kritički razmišlja
Tabloidi brišu tekstove u kojima blate studente zato što moraju da dokažu da su tačni da im ne ugase portale
Šta je pseudonovinarstvo: Nadrinovinari i ostali Vučićevi(ći)
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.