15. apr 2022.

Rusija blokirala veb stranicu Moskovskog tajmsa

Ruska služba za nadzor komunikacija blokirala je pristup veb stranici na ruskom jeziku The Moscow Times-a zbog priče o sukobu u Ukrajini, saopštile su ove novine.

Sajt na engleskom nije pogođen iako su ruski internet provajderi već počeli da blokiraju njihov sajt na ruskom jeziku.

Novine The Moscow Times pratile su Rusiju tri decenije od raspada Sovjetskog Saveza.

Ruska služba za nadzor komunikacija nije odmah odgovorila na zahtev Rojtersa za komentar.

List je na svom sajtu na engleskom jeziku objavio da je njegov ruski servis blokiran nakon objave onoga što „vlasti nazivaju lažnim izveštajem o policajcima koji su odbili da se bore u Ukrajini“.

Rusija blokira pristup sajtu Radio France Internationale

Rojters je u međuvremenu objavio nakon uvida u registar koji vodi ruska služba za nadzor komunikacija Roskomnadzor da je Rusija blokirala pristup veb stranici i francuskog javnog emitera Radija Frans internacional.

Rusija je poslala desetine hiljada vojnika u Ukrajinu od 24. februara kada je započela invaziju na ovu zemlju koju naziva „specijalnom vojnom operacijom“.

Rusija je uvela ograničenja na izveštavanje o sukobu.

Moskva tvrdi da su zapadni mediji dali preterano pristrasan narativ o ratu u Ukrajini.

Ukrajinske snage su pružile jak otpor, a Zapad je uveo sveobuhvatne sankcije Rusiji u pokušaju da je natera da povuče svoje snage.

Ostavite komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

*

Send this to a friend