24. avg 2021.

Tabloid Kurir, known to be close to the government, is suing independent media and one NGO claiming damages of close to 100 000 Euros

The publisher of the pro-government tabloid Kurir, Adria Media Group, has filed a lawsuit in the Commercial Court in Belgrade against publishers of independent portals Cenzolovka, Raskrikavanje, and Javni Servis, as well as against a publisher of daily Danas, and non-governmental organization Centar za Interkulturnu Komunikaciju and is asking damages of 11 million Dinars, or close to 100 000 Euros, claiming reputational damage. 

21. avg 2021.

RTS krije cenu po kojoj je Žeželjevom Kuriru prodao prava za emitovanje serija

Piše Nikola Kojić
IZVOR N1

Prvi put u istoriji televizije u Srbiji igrane serije “Vruć vetar“, “Policajac sa Petlovog brda“, “Selo gori, a baba se češlja“, “Priče iz radionice“, “Vojna akademija“ i druge koje je novcem građana producirala Radio-televizija Srbije (RTS) mogu se gledati i na nekoj privatnoj televizijskoj stanici. Licencna prava za emitovanje popularnih serija čije su snimanje najvećim delom finansirali pretplatnici Javnog servisa i ostali poreski obveznici, ustupljeno je kablovskoj televiziji Kurir, a detalji tog ugovora javnosti nisu poznati.

29. jun 2020.

Kurir televizija počela sa radom

FoNet
IZVOR UNS

Kurir televizija počela je juče sa emitovanjem programa i biće dostupna besplatno na sajtu Kurir.rs, a na kanalu osam korisnicima MTS IPTV i kablovskog sistema Supernova na teritoriji Srbije, saopštila je Adria Media group.

15. apr 2020.

Kurir televizija dobila od REM-a dozvolu za emitovanje

Piše Denis Kolundžija

U Adrija medija grupi kažu da tačan datum početka emitovanja novog kablovskog kanala još nije određen, ali je poznato da će na toj televiziji, uz zaposlene u listu Kurir, biti angažovano dodatnih sto novinara i televizijskih eksperata

Send this to a friend