13. dec 2018.

Studio B pozvao Ivanovića na TV duel

IZVOR Studio B

Medijska kuća Studio B pozvala je novinara Ivana Ivanovića na TV duel sa direktorkom i glavnom odgovornom urednicom naše kuće Ivanom Vučićević, uz uslov da taj duel bude uživo, posle uvreda koje je na račun novinara naše medijske kuće izneo Ivan Ivanović, voditelj televizije Prva.

12. dec 2018.

Barbara kao žrtva

IZVOR Danas

O Barbari Životić, novinarki Studija B, ne prestaje da se priča ni treći dan nakon čuvenog izveštaja sa građanskog protesta održanog u subotu uveče.

12. dec 2018.

Barbarizam

Piše Nenad Kulačin
IZVOR Danas

Dobronamerni ljudi umeju da ponekad kažu kako svi mi koji kao nešto pišemo, moramo da se čuvamo ove vlasti, jer je ona luda, ali ne i glupa.

11. dec 2018.

Sve manipulacije jedne Barbare

Piše Jelena Đorđević

Izveštavanje reporterke Studija B Barbare Životić o subotnjem protestu “Stop krvavim košuljama” zbog svoje neprofesionalnosti izazvao je burnu reakciju javnosti. Novinari Raskrikavanja do danas nisu smatrali da su građani obmanuti izveštavanjem reporterke Studija B, odnosno da je svima bilo jasno da je u pitanju pristrasno i izveštavanje koje je obilovalo dezinformacijama. Međutim, urednica Studija B Ivana Vučićević, gostujući danas u jutarnjem programu televizije PRVA, izjavila je da ne zna šta to nije tačno u izveštaju Barbare Životić kao i da su to sve bile “činjenica do činjenice” nazivajući stav novinarke i televizije koju uređuje “slobodnim mišljenjem”. Na sajtu raskrikavanje.rs pročitajte analizu šta je u izveštavanju reporterke Studija B činjenica, a šta ne.  

10. dec 2018.

Izveštavanje o subotnjem protestu – sa „ukusom“ devedesetih

Piše Adam Santovac
IZVOR N1

Protest protiv nasilja, koji je predvodila opozicija 8. decembra, i dalje je u žiži javnosti, ali zbog medijskog izveštavanja o tom skupu. Sagovornici N1 su saglasni da je većina medija izvestila o protestu kao u devedesetim godinama. Upozoravaju i da je reakcija predsednika države Aleksandra Vučića na protest zabrinjavajuća.

27. nov 2018.

Podrška režimu jedini kriterijum za „javni interes“

Piše I. Nikoletić
IZVOR Danas

Kada je na ovogodišnjem konkursu trećinu budžeta opredeljenog za sufinansiranje medijskih sadržaja utrošio na par tabloida i Studio B, Grad Beograd je nedvosmisleno potvrdio svoju rešenost da novac namenjen projektima od javnog interesa razdeli isključivo medijima priklonjenim vladajućem režimu.

20. okt 2018.

Studio B i Kopernikus jedini u trci za nacionalnu frekvenciju?

Piše J. Pešić
IZVOR UNS

Savet Regulatornog tela za elektronske medije (REM) će na narednoj sednici odlučivati da li će dozvolu za dodelu nacionalne frekvencije dobiti Studio B ili „Kopernikus Cable Network“, iako su se na konkurs prijavile četiri televizije, saznaje Udruženje novinara Srbije (UNS). Naime, na sajtu REM-a, u avgustu ove godine, objavljena je lista prijavljenih za dodelu nacionalne frekvenije, među kojima su bili Radiodifuzno preduzeće „Studio B”, RTV “BK Telekom” d.o.o. iz Beograda, “LTR” mediji i komunikacija d.o.o. iz Beograda i “Kopernikus Cable Network” d.o.o. iz Niša.

09. okt 2018.

Saša Radulović dobio spor protiv Studija B

FoNet
IZVOR N1

Viši sud u Beogradu je u prvom stepenu presudio u korist Saše Radulovića u sporu protiv Studija B i glavne i odgovorne urednice Ivane Vučićević zbog "neistina" objavljenih u emisijama ove televizije 2016. godine, saopštio je Pokret "Dosta je bilo".

15. jul 2018.

Četiri televizije u trci za nacionalno pokrivanje

IZVOR Danas

Rok za prijavu emitera za nacionalnu frekvenciju je istekao, ali sledi procedura kao što je dopuna dokumentacije, objavljivanje konačne liste, žalbe, te se odluka Regulatornog tela za elektronske medije o dodeli frekvencije ne može očekivati pre kraja septembra.

20. jun 2018.

Studio B preuzet bez naknade uz milionska dugovanja

Piše Marija Vučić

Novom vlasniku Studija B Saši Blagojeviću nekadašnja gradska televizija predata je bez naknade, ali uz gubitke koji iznose skoro dve stotine miliona dinara. Iz finansijskih izveštaja se vidi da je televizija godinama unazad poslovala sa gubicima, a da su se oni nakon privatizacije višestruko uvećali. Pre tri godine Studio B je kupila „Maxim media“ porodice Krdžić koja u svom vlasništvu ima nekoliko radio stanica - TDI, Karolina, JAT.

14. jun 2018.

Vlasnik tabloida Alo kupio i TV Studio B

Beta
IZVOR

Većinski vlasnik beogradske Televizije Stubio B, prema podacima Agencije za privredne registe, postala je firma iz Beograda "Global medija tehnolodži" (Global media technology), društvo sa ograničenom odgovornošću čiji je vlasnik Saša Blagojević, koji je ranije kupio i dnevni list Alo.

05. maj 2018.

Milioni za Studio B preko „protočnih firmi“

Pišu Snežana Đurić i Biljana Živančević

Novac namenjen projektima za informisanje od javnog značaja koji je Gradska uprava Beograda u protekle dve godine na konkursima dodeljivala nepoznatim i tek osnovanim firmama i udruženjima dobrim delom se slivao u kasu „Studija B“, pokazuju zvanični dokumenti do kojih je došla Pištaljka. Samo u 2016. godini ovo radiodifuzno preduzeće koje je privatizovano pre tri godine prihodovalo je čak 33,4 miliona dinara, što je skoro polovina novca podeljenog na gradskom konkursu a da uopšte nije učestvovalo na njemu.  

Send this to a friend