03. nov 2020.

Skandal na Hepiju: Užasavajuć snimak u emisiji o abortusu

Piše Tanja Milovanović
IZVOR Nova.rs

Emisija "Posle ručka" koja se emituje na televiziji "Hepi" danas se našla u fokusu javnosti nakon što je tokom pomenutog programa postupak kiretaže predstavljen kroz kratki, užasavajući video-zapis u kome se vidi komadanje i sečenje formiranog fetusa .

26. okt 2020.

Istraživanje Slavko Ćuruvija fondacije: Građani platili to što se TV Hepi nije odazivala pozivima suda

Televizija Hepi je šampion među medijima koje je REM kažnjavao – od 2014. izrečeno joj je 20 od 67 mera, od čega dve višednevne zabrane emitovanja, pokazuje analiza projekta „Privedimo REM nameni!“ Slavko Ćuruvija fondacije. Hepi je bolje prošao s prijavama koje je REM podnosio sudu – em su postupci obustavljeni zbog zastare, em je troškove suđenja platio neko drugi. Građani.

24. okt 2020.

Na Pinku i Hepiju skoro 1.700 prekršaja za tri meseca

Piše Ivana Nikoletić
IZVOR Danas

Regulatorno telo za elektronske medije (REM) podnelo je zahtev za pokretanje prekršajnih postupaka protiv televizija Hepi, Pink, Prva i B92, jer je za samo tri meseca, na te četiri televizije zabeleženo više od 2.000 prekršaja koji se tiču Zakona o oglašavanju.

29. jun 2020.

Još jedan ukor za televiziju Hepi, članica Saveta REM-a Popović izuzeta iz odlučivanja

Piše J. Pešić
IZVOR UNS

Savet Regulatornog tela za elektronske medije (REM) na poslednjoj sednici izrekao je meru upozorenja televiziji Hepi zbog prekršaja u emisiji te televizije kada je lider Liberalno-demokratske partije (LDP) Čedomir Jovanović grubo vređao advokata Gorana Petronijevića. Iz donošenja ove odluke bila je izuzeta članica Saveta REM-a Judita Popović.

11. jun 2020.

REM zabranio emisiju televizije Hepi „Goli život“ na nedelju dana

Piše J. Pešić
IZVOR UNS

Savet Regulatornog tela za elektronske medije (REM) danas je zbog govora mržnje u emisiji „Goli život“ na televiziji Hepi izrekao privremenu meru zabrane prikazavanja te emisije na sedam dana. Hepiju je, istovremeno, izrečena i mera upozorenja zbog uvreda koje Dragan J. Vučićević, glavni urednik i vlasnik „Informera“ uputio glavnom uredniku nedeljnika NIN Milanu Ćulibrku, gostujući u jutarnjem programu.

22. apr 2020.

Za vlast rezervisano 99 odsto TV programa

Piše Miljana Rogač
IZVOR Istinomer

Politički sadržaj televizija sa nacionalnom frekvencijom od početka krize izazvane virusom korona apsolutno su zauzeli politički akteri vladajuće većine, pokazuje analiza medijskih sadržaja koju je sprovela organizacija Crta u periodu od 4. marta do 17. aprila. U drugoj polovini marta čak 99 odsto TV programa bilo je rezervisano za pripadnike vlasti. U ovo se ubrajaju informativne emisije, obraćanje političkih aktera u redovnim i vanrednim programima vezanim za aktuelnu zdravstvenu krizu, kao i konferencije na kojima govorili su predstavnici vlasti.

21. mar 2020.

(Pre)slobodne tvrdnje jednog pulmologa

Piše Tamara Tančić

U momentu u kojem je pandemija korona virusa paralisala veliki deo sveta, potreba građana da budu tačno i precizno informisani može biti od presudne važnosti. Na širenje lažnih vesti često utiču i sami nadležni, čija je dužnost da se, posebno u ovakvim momentima, ponašaju odgovorno, i u javnost iznose isključivo pouzdane informacije i podatke. Pulmolog dr Branimir Nestorović, u jednom od nedavnih gostovanja, izneo je sa velikom ubeđenošću niz tvrdnji o COVIDU-19, koje su se, nakon naše analize, ispostavile kao delimično tačne, neutemeljene, neproverene ili još uvek nedovoljno ispitane.

04. mar 2020.

DPS: Šešelj na televiziji pozvao na ubistvo i linč Mila Đukanovića

FoNet
IZVOR N1

"Osuđeni ratni zločinac Vojislav Šešelj pozvao je na ubistvo i linč predsednika Crne Gore Mila Đukanovića, u programu beogradske TV s nacionalnom frekvencijom", saopštila je crnogorska vladajuća Demokratska partija socijalista i ocenila da je žalosno da organi u Srbiji, pre svih regulatorna tela, smatraju da poziv na ubistvo spada u javno informisanje.

13. feb 2020.

Bez emisija dve TV u Crnoj Gori, Marić ne veruje da ga je „Đukanović zabranio“

Piše Petar Gajić
IZVOR N1

Regulatorno telo za elektronske medije Srbije saopštilo je da odluka crnogorskog regulatora za elektronske medije da ukine određene sadržaje televizija Hepi i Pink M predstavlja otvoren vid cenzure i grubo kršenje Konvencije o prekograničnim televizijama. Savet Agencije za elektronske medije Crne Gore odgovara da je u tim emisijama "promoviše mržnja, netrpeljivost i diskriminacija prema pripadnicima crnogorske nacionalnosti". Televizije Pink i Happy odbacuju optužbe.

Send this to a friend