10. sep 2018.

Novosadska televizija kupila list Dnevnik

Novosadska televizija postala je vlasnik većinskog udela u preduzeću Dnevnik Vojvodina pres koje je izdavač lista Dnevnik, jedinog dnevnog lista na srpskom jeziku u Vojvodini, proizlazi iz podataka sa Agencije za privredne registre.

Iz Registra je izbrisano poslovno ime nemačke kompanije Mediengruppe Balkan GMBH, čiji je udeo u vlasništvu bio 55 odsto, a upisano je ime Novosadska TV DOO Novi Sad, sa istim novčanim ulogom od 151.731,73 dinara i sa istim procentom u vlasništvu.

Kako se navodi, podnosilac registracione prijave podneo je 3. septembra 2018. godine registracionu prijavu promene podataka i uz prijavu je dostavio dokumentaciju navedenu u potvrdi o primljenoj registracionoj prijavi.

Vlasnik Novosadske televizije je preduzeće Novosadska TV doo, sa 94 odsto, kao i preduzeće Srbija danas doo Beograd-Novi Beograd, sa udelom od šest odsto vlasništva.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend