15. nov 2019.

Danas je rođendan našeg lista: Od „Slobodne Vojvodine” do „Dnevnika”

Piše Lj. Malešević
IZVOR Dnevnik

Jedini, a ujedno i najstariji dnevni list na srpskom jeziku u Vojvodini, današnji naziv „Dnevnik” dobio je 1. januara 1953. Pre 65 godina čitaoci su odlučili da treba da se zove „Dnevnik” i da se, kao i danas, štampa ćirilicom i s plavim zaglavljem. Do današnjeg dana naš list pred čitaoce je izašao 26.127 puta i isto toliko dana informisao građane Vojvodine, a i drugih delova naše države, o aktuelnim zbivanjima, događajima, ličnostima, pojavama...

25. okt 2019.

Produkcije kao zaobilazni put do konkursnog novca (1): Novosadski Dnevnik preko ćerki firmi zaradio milione

Piše Zoran Strika

Dok je prošle godine štedro koristio tek osnovanu i malo kome poznatu firmu Panonija Media, Dnevnik Vojvodina Press, izdavač lista Dnevnik, uoči ovogodišnjih konkursa u Vojvodini odlučio je da skine rukavice i da na svojoj adresi osnuje čak dve firme preko kojih je došao do projekata vrednih najmanje 23 miliona konkursnih dinara. Sagovornici Cenzolovke tvrde da je korišćenje produkcija klasičan primer zaobilaženja zakonskih ograničenja

03. dec 2018.

VOICE: Dnevnik prodat – ostale brojne nejasnoće

Piše Vladimir Čvorkov
IZVOR VOICE

Novosadski dnevni list Dnevnik prodat je nedavno, a iza te transakcije ostale su brojne nejasnoće: ko je, zapravo, tokom prethodnih godina bio vlasnik Dnevnika, kako se došlo do prodajne cene od 600 evra, zašto je država odustala od zaštite svojih vlasničkih interesa i od toga “da joj bude vraćeno ono što je njeno”, kako je to 2012. najavio tadašnji potpredsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić.

20. nov 2018.

Nova milionska subvencija za novosadski list „Dnevnik“

Piše Jelena Đorđević

Rešenjem pokrajinske vlade, novosadskom listu Dnevnik u oktobru je dodeljeno 1,2 miliona dinara za projekat “Prisajedinjenje” uz obrazloženje da je reč o “nesumnjivom javnom interesu”. Nova subvencija dolazi samo mesec dana nakon što je ovaj list za 600 evra kupila „Novosadska TV“ u vlasništvu firme “Srbija danas”, bliske vlastima. „Dnevnik“ je u maju dobio od pokrajinskog sekretarijata za kulturu, javno informisanje i odnose sa verskim zajednicama skoro pet miliona dinara na konkursu za sufinansiranje medijskih projekata.

28. sep 2018.

Nerazumljiv jezik u vestima (VIDEO)

Centralne informativne emisije javnog servisa Vojvodine pretvorene su u servise za praćenje protokolarnih aktivnosti Vlade Srbije, Pokrajinske vlade, kao i kabineta gradonačelnika Novog Sada, pokazuje monitoring tih emisija.

15. sep 2018.

Dnevnik pod kontrolom SNS-a?

Piše V: Jeremić
IZVOR Danas

Portal „Srbija Danas“, koji je pre nekoliko dana postao većinski vlasnik novosadskog dnevnog lista Dnevnik, prema rečima bivših radnika ove kuće, nalazi se pod kontrolom Srpske napredne stranke.

12. sep 2018.

Vlaović: Rešen decenijski problem vlasničke strukture „Dnevnika“

Pišu J. Pešić, K. Kovač
IZVOR uns

„Problem vlasničke strukture ‘Dnevnika’, koji je postao poznat odlaskom nemačke firme WAZ i koji traje već deset godina, rešen je tako što ga je kupila 'Novosadska TV'“, rekao je Udruženju novinara Srbije (UNS) generalni direktor „Dnevnik Vojvodina presa“ Dušan Vlaović.

10. sep 2018.

Novosadska televizija kupila list Dnevnik

Beta

Novosadska televizija postala je vlasnik većinskog udela u preduzeću Dnevnik Vojvodina pres koje je izdavač lista Dnevnik, jedinog dnevnog lista na srpskom jeziku u Vojvodini, proizlazi iz podataka sa Agencije za privredne registre.

18. dec 2017.

Glavni urednik izgubljen u naslovu

Piše Vesna Vujić

Zašto je izbor Srđana Boškovića za glavnog urednika Prvog programa Radio Beograda ostao u senci imenovanja Milana Nedića za direktora? Da li je preporuka za Boškovića bilo to što je vodio Dnevnik RTS-a devedesetih? Zaposleni na Radiju ga se ne sećaju, mada je u obrazloženju odluke navedeno da je tamo radio

03. okt 2017.

Prekinuta Skupština akcionara Dnevnika AD

Piše G. Vlaović
IZVOR Danas

Nezadovoljni tumačenjem Milana Radina, predsednika Skupštine akcionara "Dnevnik a.d.", manjinskog vlasnika novosadskog dnevnog lista Dnevnik, da tokom glasanja prisutnih akcionara nije ostvarena potrebna većina za njegovu smenu, članovi udruženja "Akcionari Dnevnik" su danas napustili sednicu Skupštine akcionara nakon čega je ona prekinuta zbog nedostatka kvoruma.

28. mar 2015.

Vaše pravo da znate sve o uspesima srpske vlade

Piše Zoran B. Nikolić

Državna televizija bila je pod kontrolom politike i ranije i kasnije, ali nikada Dnevnik RTS nije tako jako podsećao na sebe iz devedesetih kao ovih dana. U Dnevniku 2, koji smo analizirali, problematični događaji se nisu pominjali, Vučić se pojavio tri puta, a prve domaće vesti u kojima glavni junak nije neko iz Vlade –…

Send this to a friend