
Programski direktor N1 Igor Božić poručuo je, povodom vesti o prodaji kompanije SBB, da se uređivačka politika N1 neće menjati.

United Group B.V. (“Grupa”), vodeća telekomunikaciona i medijska kompanija u Jugoistočnoj Evropi, koja je u većinskom vlasništvu BC Partners, saopštila je da je postignut dogovor o prodaji SBB, vodećeg alternativnog provajdera plaćene televizije, širokopojasnog interneta i fiksnih telefonskih usluga u Srbiji e& (Etisalat) PPF Telecom Group B.V. (“e& PPF Telecom”). Grupa je takođe postigla dogovor o prodaji Eon TV International Ltd (holding kompanija NetTV Plus biznisa), kao i prava prenosa sportskih događaja na zapadnom Balkanu (Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Severna Makedonija i Srbija) kompaniji Telekom Srbija a.d. Beograd (“TS”).

Dostojanstveni radni uslovi, poštena kompenzacija, pristup socijalnoj zaštiti, odbrana autorskih prava, prava kolektivnog pregovaranja, bezbednost i profesionalni razvoj, neki su od osnovnih uslova koje su frilenseri Evrope tražili u Nacrtu deklaracije usvojene na sastanku frilensera članica Evropske federacije novinara (EFJ), održanom u Višiju, u Francuskoj.
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je da pouzdano zna da „Junajted medija (vlasnik N1, Nove S i Danasa) ide na doboš“.
N1 televizija je u nedelju, 22. decembra bila najgledanija televizija u SBB mreži, sa dnevnim udelom u gledanosti od 15,46%, pokazuju merenja TV Beat-a. Sjajan rezultat zabeležio je i portal N1 koji je bio peti najčitaniji sajt u Srbiji sa skoro 550.000 jedinstvenih posetilaca.
Generalna sekretarka Nezavisnog udruženja novinara Srbije (NUNS) Tamara Filipović izjavila je danas da se, prema istraživanju Evropske medijske opservatorije, među 10 televizijskih (TV) grupa sa najvećim brojem kanala koji se dristribuiraju na evropskom nivu, tu nalaze i tri srpske - državni Telekom, SBB (Junajted grupa) i Pink.

SHARE Fondacija u saradnji sa BIRN-om je objavila novi izveštaj Prakse etičkog oglašavanje u onlajn medijima u Srbiji. Oglašavanje igra ključnu ulogu u održavanju poslovanja onlajn medija u Srbiji, ali je otkriveno da se neki mediji služe netransparetnim i neetičkim praksama kako bi privukli oglašivače i ostvarili veći profit. Prema istraživanju SHARE fondacije najposećeniji mediji koriste prakse koje uključuju neregulisano korišćenje kolačića i obradu ličnih podataka, često bez saglasnosti korisnika, a u cilju ostvarivanja većeg profita od oglašavanja.
Tokom vikenda u Novom Sadu su oblepljeni plakati na kojima se vide lica opozicionih političara uz poruku "Samo nas vi nemojte braniti".
Velike kompanije koje žele da se oglašavaju u medijima često nailaze na etičke prepreke, jer neki mediji koji imaju veliku čitanost i koji posećuje velik broj građana, ne poštuju etičke kodekse. Zbog toga, s jedne strane u interesu kompanija nije da se oglašavaju u medijima koji ne poštuju kodeks, dok s druge strane, iza tih medija stoji velika publika.
Kompanija „Media 026“ iz Vučka kod Smedereva, u vlasništvu biznismena Bobana Rajića, povećala je svoj kapital u Novinsko izdavačkom preduzeću Borba, sa 7,7 na 44,1 odsto akcija, kupivši još oko 36,4 odsto akcija Borbe za 2,7 miliona evra, piše portal eKapija.