12. feb 2025.

Junajted medija: N1 i Nova S ostaju lideri informisanja u Srbiji

IZVOR Beta

Junajted grupa ostaje vlasnik medijskih kuća u Srbiji – N1 i Nova S koje će bez ikakvih promena na uredničkim pozicijama nastaviti da pružaju tačne, pouzdane i objektivne informacije i budu lideri informisanja ali i proizvodnje originalnog sadržaja, saopštila je jutros Junajted medija.

30. jan 2025.

Frilenseri traže poštenu kompenzaciju, socijalnu zaštitu i odbranu autorskih prava

IZVOR UNS

Dostojanstveni radni uslovi, poštena kompenzacija, pristup socijalnoj zaštiti, odbrana autorskih prava, prava kolektivnog pregovaranja, bezbednost i profesionalni razvoj, neki su od osnovnih uslova koje su frilenseri Evrope tražili u Nacrtu deklaracije usvojene na sastanku frilensera članica Evropske federacije novinara (EFJ), održanom u Višiju, u Francuskoj.

20. dec 2024.

SINOS protiv privatizacije medija

IZVOR RTV

Predstavnica Sindikata novinara Srbije Jelica Tapušković izjavila je danas da nije tačno da Evropska unija traži povlačenje države iz vlasništva u medijima u Srbiji, već da Brisel samo insistira na transparentnom vlasništvu i finansiranju.

10. dec 2024.

Štamparija Borba odlazi u stečaj zbog nelikvidnosti

Piše Milica Rilak
IZVOR Biznis.rs

Skupština akcionara Štamparije Borba većinski je na vanrednoj sednici u četvrtak, 5. decembra, podržala Odluku da rukovodstvo te kompanije podnese predlog za pokretanje stečajnog postupka zbog postojanja stečajnog razloga – preteće nesposobnosti plaćanja.

02. dec 2024.

Prakse etičkog oglašavanja u onlajn medijima u Srbiji: Netransparentnost, lažne posete i upotreba ličnih podataka

IZVOR BIRN

SHARE Fondacija u saradnji sa BIRN-om je objavila novi izveštaj Prakse etičkog oglašavanje u onlajn medijima u Srbiji. Oglašavanje igra ključnu ulogu u održavanju poslovanja onlajn medija u Srbiji, ali je otkriveno da se neki mediji služe netransparetnim i neetičkim praksama kako bi privukli oglašivače i ostvarili veći profit. Prema istraživanju SHARE fondacije najposećeniji mediji koriste prakse koje uključuju neregulisano korišćenje kolačića i obradu ličnih podataka, često bez saglasnosti korisnika, a u cilju ostvarivanja većeg profita od oglašavanja.

18. nov 2024.

Dilema velikih kompanija u oglašavanju u medijima: Šta je bolje, profit ili kvalitet medija?

Velike kompanije koje žele da se oglašavaju u medijima često nailaze na etičke prepreke, jer neki mediji koji imaju veliku čitanost i koji posećuje velik broj građana, ne poštuju etičke kodekse. Zbog toga, s jedne strane u interesu kompanija nije da se oglašavaju u medijima koji ne poštuju kodeks, dok s druge strane, iza tih medija stoji velika publika.

02. okt 2024.

Telekom definitivno želi da preuzme Kurir: O tome obavestio makedonsku antimonopolsku komisiju

Piše Milica Ljubičić

Telekom Srbija krajem jula ove godine obavestila je makedonsku antimonopolsku komisiju o planu da preuzme kompaniju Mondo INC, izdavača tabloida Kurir i još nekoliko medija. U Telekomu i dalje odbijaju da jasno kažu konačnu odluku, iako su očigledno krenuli u obiman posao prikupljanja dokumentacije i dozvola. „Jedno je da dobijete dozvolu regulatora, a drugo da li će doći do preuzimanja”, kratko je za Raskrikavanje prokomentarisao direktor Telekoma Vladimir Lučić. Ovoj nameri Telekoma prethodilo je, između ostalog i usvajanje novih medijskih zakona kojima je omogućeno da ova državna kompanija može da bude vlasnik medija.