30. jan 2019.

Radoica Milosavljević širi posao, kupio i RTV Bačka Palanka

Kruševački biznismen Radoica Milosavljević nedavno je postao vlasnik još jednog medija - Radio i televizije Bačka Palanka. Prema dokumentaciji koju je prikupilo Raskrikavanje, ovo preduzeće je ušlo u stečaj u martu prošle godine, proglasilo bankrot u aprilu, da bi u oktobru bilo prodato Milosavljeviću za 1,3 miliona dinara (oko 11 hiljada evra), odnosno za trećinu procenjene vrednosti.

Prema podacima Agencije za licenciranje stečajnih upravnika, procenjena vrednost ovog preduzeća čija se imovina uglavnom sastoji od televizijske opreme, bila je 4,2 miliona dinara.

Stečajni upravnik Ivan Petrović koji je imenovan za zastupnika RTV Bačka Palanka za Raskrikavanje kaže da je tako mala cena prihvaćena jer niko drugi nije ponudio više.

“On je bio jedini koji je nudio novac. Oglas je objavljen u dva dnevna lista, on se jedini javio – zakonska procedura je takva kakva je”, rekao je Petrović.

Povezane priče

RTV Bačka Palanka bila je u stečaju zbog, kako se navodi u rešenju iz marta, “trajnije nesposobnosti plaćanja”, a po predlogu poverioca – Javnog komunalnog preduzeća Komunalprojekt iz istog grada.

Iz tog preduzeća su za Raskrikavanje rekli da je dug koji je RTV Bačka Palanka imala iznosio skoro 355 hiljada dinara sa kamatom. Kako kažu, nakon prodaje Radio i televizije Bačka Palanka biće im vraćena tek petina duga – oko 69 hiljada dinara.

Radoica Milosavljević je do sada kupio televizije u Pančevu, Kruševcu, Pirotu, Požegi, televiziju Caribrod iz Dimitrovgrada, Centar za informisanje Novi Kneževac, Radio-televiziju Brus, a osnivač je i preduzeća SOS kanal Plus.

U julu prošle godine kupio je i paraćinski Kanal M za 50.000 evra, a svojoj kolekciji je nekoliko meseci kasnije dodao i Javno informativno preduzeće Radio i televizija Bačka Palanka.

Zbog nepoštovanja ugovornih obaveza, Ministarstvo privrede je u januaru 2017. poništilo privatizaciju Radio-televizije Kragujevac (RTK) i naplatilo bankarsku garanciju od Radoice Milosavljevića koji je u oktobru 2015. godine kupio tu televiziju za 85,5 hiljada evra.

Ugovor o kupoprodaji možete videti ovde.

Radoičine televizije i državni milioni

Milosavljevićeve televizije su samo u toku prošle godine dobile više od 50 miliona dinara iz budžeta lokalnih samouprava, a skoro trećinu od toga čini novac koji je dobila RTV Kruševac.

Prema UNS-ovoj bazi finansiranja medija, RTV Pančevo dobilo je 4.880.000 dinara na prošlogodišnjim konkursima, TV Pirot 10.950.000, RTV Požega 4.450.000, RTV Caribrod 5.000.000, Kanal M 3.040.000 dinara, SOS Kanal Plus 4.050.000, a RTV Brus 2.481.320.

Najviše novca stiglo je u budžet RTV Kruševac – 15.455.000, što je skoro trećina ukupne sume.

Raskrikavanje je već pisalo da se za Milosavljevića tvrdi da je blizak sadašnjem direktoru BIA i funkcioneru SNS-a Bratislavu Gašiću. Prema navodima medija, Milosavljević je među Kruševljanima poznat pod nadimkom Maša, a bio je nekadašnji visoki funcioner Socijalističke partije Srbije i zamenik gradonačelnika Kruševca do 2012. godine.

Poslednjih dana Milosavljevićeve televizije dospele su u javnost zbog istog mejla koji im je stigao: „Đilas, Hitler i Sergej – to su tri teme koje treba da nam zauzmu prostor u informativi“. Naime,Južne vesti su objavile mejl koji su različiti mediji dobili kao uputstvo o tome kako treba da im izgleda program, a čija je autentičnost, kako kažu, potvrđena iz više izvora. U mejlu se spominje i da Studio B „želi da podseti na napade Sergeja Trifunovića, propalog glumca i narkomana“, kao i da se obavezno prenese konferencija za novinare Srpskog telegrafa.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend