24. maj 2021.

Tri miliona evra za gospodina Milosavljevića

Piše Marija Obrenović

Biznis kruševačkog tajkuna Radoice Milosavljevića cveta zahvaljujući novcu građana Srbije: za pet godina 13 njegovih medijskih kuća od države dobilo 3.097.445 evra. Radio-televiziji Kruševac novac nije dodeljen samo tamo gde ona to nije htela. Kupio medij za manje od 500, a kroz konkurse za njega dobio skoro 70.000 evra

14. maj 2021.

Nagrada za uništenje Radio-televizije Kragujevac

Piše Z. Radovanović
IZVOR Danas

Pored beogradskih televizija TV Super SAT Commmunication i Preduzeće za informisanje Info 24 media (dele istu adresu i telefon u Beogradu), koje se dovode u vezu sa plagiranjem nezavisnih portala po Srbiji, a koje su na konkursu za sufinansiranje medijskih sadržaja od javnog značaja u Kragujevcu nedavno dobile po milion dinara (tražile šest od predviđenih devet miliona dinara), čak 500.000 dinara, na tom konkursu, dobio je i famozni „biznismen“ iz Kruševca Radoica Milosavljević.

11. maj 2021.

Samo bahato: Milosavljević gotovo uništio RTK pa opet dobio novac iz budžeta. Dve beogradske TV u Kragujevcu tražile 6 od ukupno 9 miliona

Piše Violeta Glišić

Kragujevački mediji su dobro prošli na gradskom konkursu, ali je senku na njega bacila odluka komisije da novac dobije televizija Radoice Milosavljevića, koji je RTK ostavio u dugovima, a koje je kasnije platio Grad. Komisija je odlučila i da Kragujevčane informišu beogradske televizije poznate po vezama sa vladajućom strankom, koje su, uz to, bezobrazno tražile šest od devet miliona, koliko se dodeljivalo na konkursu

28. jan 2021.

Nekada oficir JNA, danas medijski mogul

Piše Miodrag Blečić
IZVOR VOICE

Iako je i dalje neprikosnoven po broju lokalnih medija  u Srbiji Radoica Milosavljević (ukupno 13 medija), njega u stopu prate novi “medijski moguli”. Jedan od njih je i Slavko Stijaković, vlasnik Televizije M, zatim Radio Srema, portala RTV Centar Srem, Radio Fruške Gore, kao i istoimene televizije. Kako pokazuje istraživanje koje je sproveo VOICE, Slavko Stijaković je, pored navedenih, nastavio da kupuje i osniva medije u Srbiji

07. dec 2020.

Građanin Gašić i medijske igračke

Piše Zorica Miladinović
IZVOR NUNS

Na konkursima za projektno finansiranje medija obično pobeđuju prorežimske kuće i portal, a simptomatično veliki broj stanica u unutrašnjosti, posebno na jugu Srbije, vlasništvo je prvog čoveka Bezbednosno-informativne agencije Bratislava Gašića, ali i kruševačkog biznismena i donatora SNS - Radoice Milisavljevića

08. nov 2019.

Ministarstvo kulture kroz pojedinačna davanja za dve godine dodelilo 43 hiljada evra medijima supruge direktora BIA i Radoice Milosavljevića

IZVOR UNS

Ministarstvo kulture i informisanja za prethodne dve godine je kroz pojedinačna davanja medijima u vlasništvu Irene Gašić, supruge direktora BIA i funkcionera SNS-a Bratislava Gašića i kruševačkog biznismena Radoice Milosavljevića dodelilo ukupno 5.049.200 dinara, otkriva Udruženje novinara Srbije (UNS).

31. jul 2019.

Za Radoicu Milosavljevića i porodicu Bratislava Gašića milioni iz budžeta

Piše Vesna Radojević

Provladin tabloid Informer optužio je u jučerašnjem broju Ministarstvo kulture i informisanja da sa 7,5 miliona dinara finansira nekoliko kritički orijentisanih medija iako oni „vode kampanju protiv Vlade Srbije i predsednika Aleksandra Vučića“. Ne navode međutim da je tih 7,4 miliona tek 2,7 procenata od ukupno dodeljenih sredstava na medijskom konkursu ministarstva. Informer ne piše ni da su najveći dobitnici na tim konkursima zapravo firme u vlasništvu Radoice Milosavljevića, kao i da su novac dobile i firme članova porodice Bratislava Gašića.

25. jun 2019.

TV Leskovac – jedanaesti medij u rukama Radoice Milosavljevića

Piše Marija Vučić

Kruševački biznismen Radoica Milosavljević u petak je svojoj medijskoj imperiji dodao i televiziju Leskovac. Još uvek nije poznato za koji iznos je kupio nešto više od 70 odsto akcija ove televizije, jer kako je Milosavljević rekao za Raskrikavanje - cena je „tajna“. Međutim, kako stoji na sajtu Beogradske berze, 21. juna je zabeležena prodaja skoro 42 hiljade akcija, koliko ih je Milosavljević i kupio. Akcije su prodate po pojedinačnoj ceni od 45 dinara, ukupno za nešto više od 16 hiljada evra.

14. feb 2019.

Radoica Milosavljević među 27 donatora prostorija SNS-u

Piše Vladimir Kostić
IZVOR CINS

Prostorije Srpske napredne stranke na Novom Beogradu kupilo je 27 donatora, većinom iz Kruševca, nakon čega su ih poklonili stranci, pokazuju nova dokumenta do kojih je došao CINS. Reč je o direktorima škola i javnih preduzeća, lokalnim funkcionerima i privrednicima. Među njima je i Radoica Milosavljević, koji je privatizovao više medija u Srbiji, a za kog se do sada samo nagađalo da je povezan sa naprednjacima.

30. jan 2019.

Radoica Milosavljević širi posao, kupio i RTV Bačka Palanka

Piše Jelena Đorđević

Kruševački biznismen Radoica Milosavljević nedavno je postao vlasnik još jednog medija - Radio i televizije Bačka Palanka. Prema dokumentaciji koju je prikupilo Raskrikavanje, ovo preduzeće je ušlo u stečaj u martu prošle godine, proglasilo bankrot u aprilu, da bi u oktobru bilo prodato Milosavljeviću za 1,3 miliona dinara (oko 11 hiljada evra), odnosno za trećinu procenjene vrednosti.

Send this to a friend